Gjest Catwoman Skrevet 18. september 2005 #1 Del Skrevet 18. september 2005 http://www.ta.no/nyheter/article1746418.ece Og det verste er at det virker som om dette ikke er så usannsynlig at kan skje. Jeg trodde bare det var i gamle hus med gamle annlegg dette kunne skje jeg, og ellers svært svært usannsynlig. Sluken i dusjen hos oss er ganske enkel å løfte opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #2 Del Skrevet 18. september 2005 Og du er en Catwoman som bare gleder deg til et lite basketak på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #3 Del Skrevet 18. september 2005 Dette skjedde på Romerike for et par uker siden også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 19. september 2005 #4 Del Skrevet 19. september 2005 Dette skjedde på Romerike for et par uker siden også! ← Jepp, i blokka der jeg bor, faktisk! *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapunsel Skrevet 19. september 2005 #5 Del Skrevet 19. september 2005 Ohmygod-ohmygod-OHmygod, som frøkner i amerikanske såpeserier ville sagt. Men jeg mener det denne gangen. YUK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. september 2005 #6 Del Skrevet 20. september 2005 Dette skjedde på Romerike for et par uker siden også! ← Hvor da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2005 #7 Del Skrevet 20. september 2005 Hvis jeg ikke husker helt feil var det på Strømmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2005 #8 Del Skrevet 21. september 2005 Da jeg bodde i Russland kom rotter opp fra DO! Det var helt grusomt, og man ble absolutt IKKE sittende lenge for å lese avisen der..... Har ennå angst for rotter etter dette, selv om det er 11-12 år siden nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå