Sullamitt Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Jeg er bikket 10 uker og har mye hodepine, hatt det fra og til noen uker. Er det andre som har det sånn også? Vil det bli bedre? Er det noe å få gjort med det?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Jeg hadde mye hodepine fra uke 7/8-14-15, var sykemeldt to uker da det var som verst. Ganske vanlig i første trimester visstnok. Ikke mye å gjøre med annet enn gode gamle lytte til kroppen og ta det med ro. Frisk luft og mye væske er selvfølgelig også lurt. Anonymkode: 4c3a5...890
Sullamitt Skrevet 27. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde mye hodepine fra uke 7/8-14-15, var sykemeldt to uker da det var som verst. Ganske vanlig i første trimester visstnok. Ikke mye å gjøre med annet enn gode gamle lytte til kroppen og ta det med ro. Frisk luft og mye væske er selvfølgelig også lurt. Anonymkode: 4c3a5...890 Oh, det var mange uker. Bra det gikk over til slutt! Jeg prøver å drikke mye, men ender vel opp på 1 liter om dagen. Også har jeg forsøkt å spise små hyppige måltider istedenfor store, sjeldnere.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Kaffe og koffein hjelper siden blodårene utvides Anonymkode: 2ffa1...df7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kaffe og koffein hjelper siden blodårene utvides Anonymkode: 2ffa1...df7 Jeg er ikke noe glad i koffein, det gjør meg så nervøs😅 Cola går greit, men det er kanskje ikke høyt nok innhold til at det hjelper? Anonymkode: 1bed6...1fb
Sullamitt Skrevet 27. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2021 Der ble det visst AB, det var ikke meningen. Meg over.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Jeg hadde det likt, ble sykmeldt fordi jeg bare kunne ligge flatt i sofaen og se i taket.. gikk gradvis over rundt OUL. Vær obs på om den øker eller endrer seg, viktig å utelukke svangerskapsforgiftning Anonymkode: 1e67e...71e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er ikke noe glad i koffein, det gjør meg så nervøs😅 Cola går greit, men det er kanskje ikke høyt nok innhold til at det hjelper? Anonymkode: 1bed6...1fb Spør jordmor, men koffein er kjent for å hjelpe mot hodepine. Anonymkode: 2ffa1...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå