AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Etter et forhold på 7 år, som inkluderer samboerskap og barn, hvor lang tid må man vente med å date for at det er etisk riktig? Noen som vet? Anonymkode: 08fee...f57
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Etter et forhold på 7 år, som inkluderer samboerskap og barn, hvor lang tid må man vente med å date for at det er etisk riktig? Noen som vet? Anonymkode: 08fee...f57 Når det føles riktig for deg. Hva andre måtte mene om hva som er «etisk» riktig kan du gi F i. Ditt liv, du bestemmer. Anonymkode: 6e56f...2e5 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Det er bare du som kan svare på når det er riktig for deg. Vet mange liker å rekke pekefinger og belære andre om hva som er riktig, men det spiller ingen rolle om du føler det annerledes. Anonymkode: 41e95...62e 2
L.F Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Det bestemmer du helt selv! Drit i hva andre må mene og synes om saken, det er ditt liv! 🤗 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Etter et forhold på 7 år, som inkluderer samboerskap og barn, hvor lang tid må man vente med å date for at det er etisk riktig? Noen som vet? Anonymkode: 08fee...f57 Kommer vel an på hvordan forholdet ble avsluttet. Ble dere enige eller ble en dumpet? I såfall hvem? Tipper du dumpet? Starter du dating med en gang kan du risikere bitterhet og konflikter med din tidligere partner som du må samarbeide med. Anonymkode: 2511e...0bf
norw Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 Tror det er 45 dager etter 7 år, men kan ha regnet feil. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Nei jeg ble dumpet. Jeg ønsket virkelig bruddet. Gråt mye og ba om å bli sammen igjen. Men jeg har fått så mange stygge gloser at jeg nå ikke kunne tenke meg tilbake til forholdet igjen. Har barn med 2 stk (jada vet mange dømmer det). den andre jeg har barn med har nå vist interesse og bedt meg ut. Er 3 uker siden bruddet Anonymkode: 08fee...f57
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 Mente: jeg ønsket virkelig ikke bruddet* Anonymkode: 08fee...f57
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 Når du har kommet over sorgen er det mest lurt. Jeg begynte å date med en gang, da det ble slutt med en eks.. Jeg fikk det bare verre. Tok heller vare på meg selv en stund, og da begynte jeg å date. Er nå sammen på snart femte året med samboer jeg har barn med, han var utro og jeg skal ut av forholdet.. Jeg er enda ung, og når jeg begynner å date igjen blir isåfall når jeg har kommet meg helt og virkelig er klar for det. Sånt finnes det ingen fasit eller tid på, så det er kun opp til deg når du føler det er riktig å date igjen Anonymkode: e7454...069 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #10 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei jeg ble dumpet. Jeg ønsket virkelig bruddet. Gråt mye og ba om å bli sammen igjen. Men jeg har fått så mange stygge gloser at jeg nå ikke kunne tenke meg tilbake til forholdet igjen. Har barn med 2 stk (jada vet mange dømmer det). den andre jeg har barn med har nå vist interesse og bedt meg ut. Er 3 uker siden bruddet Anonymkode: 08fee...f57 Er du i det hele tatt ferdig med å sørge? Anonymkode: 41e95...62e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #11 Skrevet 27. juli 2021 Ja. Jeg har fått ganske avsky for dette menneske nå så føler meg helt ferdig. egentlig ganske greit at personen tok alt ved meg som person, reiv det opp, tråkket på det, satte fyr på det og spyttet på det. Fordi da slapp jeg å ha kjærlighetssorg mer. Var en slags kur. Høres helt merkelig ut. Anonymkode: 08fee...f57
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 Det velger du Du er singel, du dater når du er klar. Man trenger ikke ta hensyn til eksens følelser, det er slutt. Jeg passet på å være diskre i starten, for egen del. Ønsket ikke å snakke med venner eller familie om at jeg datet, for jeg regner med jeg hadde fått reaksjoner på at jeg gikk fort frem. Men de visste jo lite om grunnen til bruddet med eksmannen, hvordan jeg hadde hatt det i lang tid, og at jeg faktisk var ferdig sørget. Det var ikke en separasjon hvor vi skulle se hvordan det var med avstand, hvis jeg kunne hadde jeg skilt meg på dagen. Jeg ville ikke la drømmemannen gå meg hus forbi bare fordi jeg nylig var gjennom et brudd, når jeg emosjonelt var klar. Men ville ikke ha startet å date før du har sørget. Noen sørger etter bruddet er et faktum, andre før, og mange en mellomting. Ikke gå videre før du er klar selv, det fortjener ikke en eventuell ny partner. Vær sikker på at du er over eksen. Anonymkode: 7170c...346 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #13 Skrevet 27. juli 2021 Ingen fasit, når du er klar 😊 Anonymkode: 1160a...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå