AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hei KG. Poden snufser og nyser. Det gjør han svært ofte, men i dag er det litt mer enn vanlig. Formen er ellers fin og ingen feber. Vi har vært i bassenget, kanskje det kan ha noe å si. Jeg har gitt ham en dose aerius. Vanligvis får han den i forbindelse med pollen på våren. Da er han svært allergisk, også på medisin så umulig å vite virketiden. Spørsmålet er da: Hvor raskt virker aerius? I dag allerede? I morgen? Altså, vi tester han for korona om vi må, men vil nødig om han kan slippe. Vi holder oss selvsagt unna andre. Anonymkode: af862...b33
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Hei KG. Poden snufser og nyser. Det gjør han svært ofte, men i dag er det litt mer enn vanlig. Formen er ellers fin og ingen feber. Vi har vært i bassenget, kanskje det kan ha noe å si. Jeg har gitt ham en dose aerius. Vanligvis får han den i forbindelse med pollen på våren. Da er han svært allergisk, også på medisin så umulig å vite virketiden. Spørsmålet er da: Hvor raskt virker aerius? I dag allerede? I morgen? Altså, vi tester han for korona om vi må, men vil nødig om han kan slippe. Vi holder oss selvsagt unna andre. Anonymkode: af862...b33 Merket først at det var mer nysing og snufsing etter turen i bassenget. Ellers ville vi ikke ha dratt. (Før dere sabler meg ned😅) TS Anonymkode: af862...b33
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Ca. 3 timer ifølge Felleskatalogen. Du kan jo lese i pakningsvedlegget også. Tror det skal stå der også. Anonymkode: 68057...4f5 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ca. 3 timer ifølge Felleskatalogen. Du kan jo lese i pakningsvedlegget også. Tror det skal stå der også. Anonymkode: 68057...4f5 Takk👍 det tenkte jeg ikke på🤦♀️ Hæsjtægg stressamor Anonymkode: af862...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå