Gå til innhold

Hvor raskt virker allergimedisin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei KG. Poden snufser og nyser. Det gjør han svært ofte, men i dag er det litt mer enn vanlig. Formen er ellers fin og ingen feber. Vi har vært i bassenget, kanskje det kan ha noe å si. 

Jeg har gitt ham en dose aerius. Vanligvis får han den i forbindelse med pollen på våren. Da er han svært allergisk, også på medisin så umulig å vite virketiden.

Spørsmålet er da: Hvor raskt virker aerius? I dag allerede? I morgen? Altså, vi tester han for korona om vi må, men vil nødig om han kan slippe. Vi holder oss selvsagt unna andre.

Anonymkode: af862...b33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hei KG. Poden snufser og nyser. Det gjør han svært ofte, men i dag er det litt mer enn vanlig. Formen er ellers fin og ingen feber. Vi har vært i bassenget, kanskje det kan ha noe å si. 

Jeg har gitt ham en dose aerius. Vanligvis får han den i forbindelse med pollen på våren. Da er han svært allergisk, også på medisin så umulig å vite virketiden.

Spørsmålet er da: Hvor raskt virker aerius? I dag allerede? I morgen? Altså, vi tester han for korona om vi må, men vil nødig om han kan slippe. Vi holder oss selvsagt unna andre.

Merket først at det var mer nysing og snufsing etter turen i bassenget. Ellers ville vi ikke ha dratt. (Før dere sabler meg ned😅)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ca. 3 timer ifølge Felleskatalogen.
Du kan jo lese i pakningsvedlegget også. Tror det skal stå der også.

Anonymkode: 68057...4f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ca. 3 timer ifølge Felleskatalogen.
Du kan jo lese i pakningsvedlegget også. Tror det skal stå der også.

Anonymkode: 68057...4f5

Takk👍 det tenkte jeg ikke på🤦‍♀️ Hæsjtægg stressamor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...