AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Jeg bestilte en vare på nett, betalte via vipps. Dette skulle være en gave, men det viste seg at det var lang leveringstid på produktet pga det var en bestillingsvare (noe de ikke opplyste om🙄). Snakket med butikken i går, og de slettet bestillingen min. Så spørsmålet er når jeg kan forvente å få pengene tilbake? Betalte som sagt med vipps.😊 Anonymkode: ca971...f07
Million Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Det varierer jo voldsomt fra butikk til butikk. Hvor mye folk de har til å ordne sånt, er det eksterne firmaer som tar seg av dette eller gjør de det selv osv. Umulig å svare på med andre ord. Zalando, som er en gigantisk nettbutikk, bruker OPPTIL 30 dager på å tilbakebetale iflg sine egne nettsider. Jeg har ikke hørt om noen som skriver at de har lengre behandlingstid enn det. De fleste ordner sånt i løpet av en uke til ti dager, skulle jeg tippe.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 I alt fra 2 til 30 virkedager, alt etter hvor nøye butikken er, hvor servicevennlig dem er og hvilket system dem har. Jo lenger tid jo mer hensikter har dem til å holde på pengene til kundene lengst mulig. I dag burde pengene være et tastetrykk unna + 1-3 dager gjennom overførsel mellom bankene. Kun fåtallet innfrir dette. Store kjeder som Zalando er en verstinger i klassen. Anonymkode: d3ab9...fa1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Høres ut som dette er kansellering, og ikke retur, ref svarene over her:). I vår nettbutikk tar det vanligvis 2-5 virkedager hvis kundene har betalt med Vipps. Anonymkode: 8006f...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå