Vilou82 Skrevet 27. juli 2021 #1 Del Skrevet 27. juli 2021 (endret) Tok en graviditetstest pga spreng i puppene og masse murringer i mage og korsrygg, som er veldig lite typisk meg så lenge før mens. Det var RFSUs test, og jeg fikk en ganske synlig strek. Svak, men lett å se. Dette var midt på dagen, og 8 DPO. Dagen etter fikk jeg en ekstremt svak strek med Clearblues tidligtest, dog midt på dagen og med veldig blank urin. Den var omtrent ikke synlig, altså. Hva nå? Anta at jeg ikke er gravid? 🤷♀️ Endret 27. juli 2021 av Vilou82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Del Skrevet 27. juli 2021 Ta ny test om 2-3 dager på morgenurin. Urinkonsentrasjon har mye å si hvis det er lenge til ventet mens Anonymkode: cceb3...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Del Skrevet 27. juli 2021 Vilou82 skrev (7 minutter siden): Tok en graviditetstest pga spreng i puppene og masse murringer i mage og korsrygg, som er veldig lite typisk meg så lenge før mens. Det var RFSUs test, og jeg fikk en ganske synlig strek. Svak, men lett å se. Dette var midt på dagen, og 8 DPO. Dagen etter fikk jeg en ekstremt svak strek med Clearblues tidligtest, dog midt på dagen og med veldig blank urin. Den var omtrent ikke synlig, altså. Hva nå? Anta at jeg ikke er gravid? 🤷♀️ Prøv gjerne å ta på morgenurinen hver gang Anonymkode: a3e1c...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilou82 Skrevet 27. juli 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ta ny test om 2-3 dager på morgenurin. Urinkonsentrasjon har mye å si hvis det er lenge til ventet mens Anonymkode: cceb3...6da Ja, jeg får fortsette å sjekke de neste dagene på morgenen. 😌 syns urinen i går virket mye mer konsentrert, selv om den ikke var på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Del Skrevet 27. juli 2021 Forskjellige merker viser forskjellig teststrek. Anonymkode: afceb...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå