Gå til innhold

Positiv, så negativ test

Vilou82

Anbefalte innlegg

Tok en graviditetstest pga spreng i puppene og masse murringer i mage og korsrygg, som er veldig lite typisk meg så lenge før mens. Det var RFSUs test, og jeg fikk en ganske synlig strek. Svak, men lett å se. Dette var midt på dagen, og 8 DPO. 

Dagen etter fikk jeg en ekstremt svak strek med Clearblues tidligtest, dog midt på dagen og med veldig blank urin. Den var omtrent ikke synlig, altså. 

Hva nå? Anta at jeg ikke er gravid? 🤷‍♀️

Endret av Vilou82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ta ny test om 2-3 dager på morgenurin. Urinkonsentrasjon har mye å si hvis det er lenge til ventet mens

Anonymkode: cceb3...6da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vilou82 skrev (7 minutter siden):

Tok en graviditetstest pga spreng i puppene og masse murringer i mage og korsrygg, som er veldig lite typisk meg så lenge før mens. Det var RFSUs test, og jeg fikk en ganske synlig strek. Svak, men lett å se. Dette var midt på dagen, og 8 DPO. 

Dagen etter fikk jeg en ekstremt svak strek med Clearblues tidligtest, dog midt på dagen og med veldig blank urin. Den var omtrent ikke synlig, altså. 

Hva nå? Anta at jeg ikke er gravid? 🤷‍♀️

Prøv gjerne å ta på morgenurinen hver gang 

Anonymkode: a3e1c...163

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ta ny test om 2-3 dager på morgenurin. Urinkonsentrasjon har mye å si hvis det er lenge til ventet mens

Anonymkode: cceb3...6da

Ja, jeg får fortsette å sjekke de neste dagene på morgenen. 😌 syns urinen i går virket mye mer konsentrert, selv om den ikke var på morgenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forskjellige merker viser forskjellig teststrek.

Anonymkode: afceb...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...