AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hei, skikkelig fortvilet. Er helt ferdig med barn, men har nå tatt positiv test. Brukt prevensjon i påvente av sterilisering for samboer. tipper jeg er helt i starten. Oppdaget ømme bryster denne uken og trøtthet noe lenger. Er på ferie, ingen gynekolog som jeg kan finne og er helt på andre kanten av landet. Kan man ringe sykehuset direkte der man er? Er så redd for at jeg er lenger på vei en jeg tror. Ønsker dessverre ikke å beholde. Anonymkode: 6ff29...a09
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Ring sykehuset og forklar saken.. Går vel an å ringe et legekontor også å høre? Ta en test med ukesindikator også, så får du en viss peiling på hvor langt du er på vei? Anonymkode: 00e9f...7a8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Ukesindikator er smart. Den gir en viss pekepinn:) takk! Skikkelig ferieoverraskelse dette her.. Anonymkode: 6ff29...a09
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Jeg oppdaget uønsket graviditet på ferie i en annen by. Jeg dro rett på den lokale legevakten og satt og ventet der til en lege hadde tid, og ble henvist videre til abort på sykehuset. Jeg tok test akkurat da legekontorene stengte, hvis ikke hadde jeg bare tatt kontakt med et legekontor, det har jeg gjort tidligere på ferie ved sykdom og det går som regel fint selv om man ikke er på lista til fastlegen. Det går sikkert fint å ringe rett til sykehuset også. Anonymkode: fe5ae...f0b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Så godt å høre. Da skal jeg prøve det i morgen:) Anonymkode: 6ff29...a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå