Gå til innhold

Ikea - umulig å bestille på nett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor har de en så elendig løsning for bestilling på nett? Helt umulig å finne en kombinasjon av led-lys for kjøkkenlys som er på lager og som kan bestilles. Nesten alle andre butikker kan sende fra andre avdelinger.

Anonymkode: e8393...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor har de en så elendig løsning for bestilling på nett? Helt umulig å finne en kombinasjon av led-lys for kjøkkenlys som er på lager og som kan bestilles. Nesten alle andre butikker kan sende fra andre avdelinger.

Dette burde du vel spørre IKEA om? Men uansett så sender IKEA alt fra nettsalg fra sentrallager og ikke fra butikkene

Anonymkode: 5b414...f4c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette burde du vel spørre IKEA om? Men uansett så sender IKEA alt fra nettsalg fra sentrallager og ikke fra butikkene

Dette stemmer ikke. Jeg fikk levert en ødelagt være. De spurte hvilket IKEA var nærmest meg og de sendte ny være derfra. 

Anonymkode: bef8b...384

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette stemmer ikke. Jeg fikk levert en ødelagt være. De spurte hvilket IKEA var nærmest meg og de sendte ny være derfra. 

Anonymkode: bef8b...384

Det er ikke salg, det er en reklamasjon. Men alt av nettsalg blir sendt ut fra sentrallager ikke butikkene

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Enig at det til tider kan fungere dårlig.

Jeg skal ha en vare fra Ikea selv, som er utsolgt på nærmeste varehus og på lageret. De har den inne på en Ikea laangt avgårde. Men den kan de ikke sende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen

Skulle handle noen oppvevaringsbokser på IKEA på nett i går. De veier igjenting og er ikke store. Har kjøpt mange tidligere fra clas ohlson. 

Puttet 2 i handlekurven, de kostet 79 pr stk. Totalsummen ble på 3249 eller noe. 

De skulle ha over 3000 KUN I FRAKT! 

Helt hinsides! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En annen ting er at kvaliteten ser ut til å være dalende. Kjøpte en hytte-sofa for 1 år siden og den var allerede nesten utslitt i stoffet. Utrolig da den har vært brukt kun enkelte helger. Fikk reklamert så det er greit, men svært lite miljøvennlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fant en slik vannavisende stellematte til 199 og puttet i handlekurven samt noe annet lite. Fikk så beskjed om at kun 1 av de små tingene jeg hadde puttet i handlekruven kunne sendes.. og det var ikke den tingen jeg skulle ha 🙃  håpløst.. 

Anonymkode: 0a9c8...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstedamen skrev (2 timer siden):

Skulle handle noen oppvevaringsbokser på IKEA på nett i går. De veier igjenting og er ikke store. Har kjøpt mange tidligere fra clas ohlson. 

Puttet 2 i handlekurven, de kostet 79 pr stk. Totalsummen ble på 3249 eller noe. 

De skulle ha over 3000 KUN I FRAKT! 

Helt hinsides! 

Jeg bestilte flere av største størrelser for litt siden. Betalte bare 49 i frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...