AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Han lider av en slags psykisk sykdom som gjør at han tror feks at døde fugler er plassert i hans hage for å hinte om at noen følger med på han. Eller at helsevesenet er ute etter å ta han. Han legger ut som alt mulig rart han tenker på på FB samt bilder av hans egne brev fra sykehus og annet. Han legger ut videoer og snakker usammenhengende og ler og lager grimaser. plutselig glad, så engstelig så redd, så smilende igjen. Han prøvde å legge meg til som venn da vi derfra samme bygd, og nå greier jeg ikke å la være å sjekke videoene han legger ut. Orker bare å se litt før jeg kjenner meg urolig og engstelig. Det er litt som å se på en ulykke, grusomt men greier ikke å se vekk..Burde ikke slike beskyttes fra seg selv? bli bortvist fra FB eller noe? Anonymkode: 34a2c...5e7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Ruser han seg? Kjenner til flere som har samme type begrepene, og fellesbetegnelse for de alle er rus. Noen av de slet også psykisk fra før, andre har blitt psykisk koko av det de har i seg av drugs. Anonymkode: a0464...262
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 samme type betreden* skulle det stå Anonymkode: a0464...262
Million Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): samme type betreden* skulle det stå Anonymkode: a0464...262 Hva er "betreden" da? Det er ikke noe norsk ord. Får opp nederlandsk når jeg søker på det. Mener du opptreden? Altså oppførsel? 3
MapleSirup Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Hvordan beskyttes hen ved å bortvises fra FB, tenker du? 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 MapleSirup skrev (59 minutter siden): Hvordan beskyttes hen ved å bortvises fra FB, tenker du? Vel de legger ut alle personlige papirer, samt personnummer og alt sånt. Alt de får fra leger og instanser som ivaretar den psykiske helsen. De legger ut absolutt alt. og snakker om absolutt alt. Forstår jo ikke hvorfor men det kan virke som de vil bevise at legene og alle er ute etter å ta dem. Anonymkode: 34a2c...5e7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ruser han seg? Kjenner til flere som har samme type begrepene, og fellesbetegnelse for de alle er rus. Noen av de slet også psykisk fra før, andre har blitt psykisk koko av det de har i seg av drugs. Anonymkode: a0464...262 Jeg vet ikke om de gjør det. Jeg kjenner ikke personen, men ble obs på dem når de prøvde å legge meg til som venn. Nå greier jeg ikke la være å se pga nyskjerrighet fordi det er så absurd. Anonymkode: 34a2c...5e7
MapleSirup Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel de legger ut alle personlige papirer, samt personnummer og alt sånt. Alt de får fra leger og instanser som ivaretar den psykiske helsen. De legger ut absolutt alt. og snakker om absolutt alt. Forstår jo ikke hvorfor men det kan virke som de vil bevise at legene og alle er ute etter å ta dem. Anonymkode: 34a2c...5e7 Dem? Er det flere? Personen(e) er tydeligvis syk og har sannsynligvis pårørende som gjør det de kan. Det er ikke noe du kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 Han er jo tydeligvis psykotisk, men hvorfor blir du engstelig? Er du redd for han, eller er det for ubehagelig å se? Han er sikkert ikke farlig, ihvertfall ikke om han ikke opptrer truende, og det ser det ikke ut som han gjør. Jeg fulgte bloggen til en som var psykotisk. Jeg syns det var interessant. Men jeg var selv innlagt for endel år siden, og der var det mange med ulike issues. Den eneste som skremte meg var han som alltid var velpleid, hadde alltid rene hvite skjorter og pene bilder. Han hadde dyre pene sko og en skinnmappe han alltid bar med seg. Han var formell og snakket kun med ansatte. Du kan tenke deg hvor merkelig han ble i det miljøet hvor de fleste av oss gikk i hjemmebukser og store gensere og så mer eller mindre slitne ut. Den mannen turte jeg aldri å møte blikket til. Det så ut som noen av de ansatte ble utilpasse av han også. Anonymkode: 31e15...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå