AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hei! Jeg er veldig usikker på om jeg skal ta en toåring utdannelse i Front End development ved Noroff (nettbasert) eller ikke. Jeg kom ikke inn på studiene jeg søkte på i år og tenkte dette kunne være et godt alternativ siden jeg hadde tenkt å gå informatikk men ikke klarte matten. Men det jeg er usikker på er hvor attraktivt det er med bare to år og ikke en bachelor? Er redd for å betale såpass mye så er det hele bortkastet. Har sett litt rundt på jobber og ser at de skriver at de ønsker de med utdanning men ikke så mye om man må ha en bachelor. Anonymkode: 87873...f3d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Du trenger ikke bachelor, jeg har 2årig, ikke noe problem med å få jobber. Er 28, har jobbet på 3 forskjellige steder (da fått rundt 8 jobbtilbud igjennom årene) og tjener 700k i året. De bryr seg kun om du er god og om du kan de rette tingene (akkurat nå er det react som gjelder). Så lenge du kan vise til prosjekter/skolearbeid som viser at du har forståelse for arbeidet så går det nok fint. Ofte får man en test man må gjøre også, så viktig at du er flink til å lese opp dokumentasjon og lærer ting fort. Anonymkode: cb473...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå