Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #21 Skrevet 23. september 2005 Nei, og det kommer ikke til å skje heller
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #22 Skrevet 25. september 2005 Merkelig historie: uansett anbefaler jo så og si alle som jobber med sexualitet på en eller annen måte at det alltid benyttes kondom ved analsex pga bakteriefloraen, så man tar jo andre sjanser selv om man ikke risikerer graviditet... Det finnes så mange ulike typer prevensjon for tiden at de aller fleste vil finne en type de kan bruke selv om de ikke vil bruke kondom (kanskje bortsett fra jenter med store hormonforstyrrelser).
Donnie Darko Skrevet 26. september 2005 #23 Skrevet 26. september 2005 Når vi har lyst så gjør vi det...
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #24 Skrevet 26. september 2005 Har analsex nesten hver gang vi har sex. Liker det begge og er faktisk ikke noe vondt i det hele tatt når det gjøres riktig med masse glidemiddel og slikt.
Gjest Den undrende Skrevet 26. september 2005 #26 Skrevet 26. september 2005 Litt rart egentlig, at jenter liker analsex. De har jo ingen prostata som kan stimuleres. Kan noen av jentene utdype "hvordan" det er godt? Fordi sex sitter 90% i hjernen. Når jeg var ung hadde jeg ofte analsex, ca. en gang i uka. Nå har jeg det kanskje bare en gang hvert femte år.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #27 Skrevet 27. september 2005 Litt rart egentlig, at jenter liker analsex. De har jo ingen prostata som kan stimuleres. Kan noen av jentene utdype "hvordan" det er godt? Selv har jeg aldri hatt lyst til å forsøke, og det har heldigvis ikke sambo'n heller. ← det er godt når du er kåt og klar for d, ved at han forbereder stedet først med fingrene og deretter inn med penisen...måten han treffer skjedeveggen dypt er en god følelse. men må bruke glidemiddel..
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #29 Skrevet 22. november 2005 Hvordan kan man treffe g-punktet når man har analsex? G-punktet sitter jo ikke i bakre skjedevegg, men fremre. Så det er jo lettere å treffe g-punktet ved å bruke skjeden enn analen. Det er godt fordi det finnes masse nerver i analen (som i skjeden) og samtidig treffer man godt g-punktet om man har analsex. Dessuten er det jo litt "ulovlig" som mange tenner på. Det er også en helt annen følelse enn "vanlig" sex. Så til hyppigheten. Tror det kan være ødeleggende for lukkemuskelen om dere kun bedriver analsex, særlig så ofte som dere gjør det (flere ganger pr dag??). Jeg/vi har analsex som et krydder, altså ikke så ofte, men mer for å sprite opp litt innimellom ←
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #30 Skrevet 22. november 2005 Har aldri analsex. Skjønner heller ikke vitsen når ingen av oss har noen glede av det.
Gjest Gorgonzola Skrevet 22. november 2005 #31 Skrevet 22. november 2005 Har aldri rukket å prøve en gang. Hender hun vil at jeg skal stimulere henne "der bak", først med tunga og deretter med en finger, når lillefingeren eller pekefingeren glir inn etter litt oppvarming får hun en orgasme som fillerister både dama og husveggene og etter det er det godsakene foran som gjelder, med klitten som neste mål
Gjest xanonymx Skrevet 22. november 2005 #32 Skrevet 22. november 2005 Vi har analsex av og til, ikke ofte, men det er ganske enkelt fordi ingen av oss liker det. Men jeg skjønner at de som liker det synes det er godt.
Gjest Milah Skrevet 22. november 2005 #33 Skrevet 22. november 2005 Vi har analsex av og til, ikke ofte, men det er ganske enkelt fordi ingen av oss liker det. Men jeg skjønner at de som liker det synes det er godt. ← Hvis ingen av dere liker det, hvorfor i all verden har dere det da?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #34 Skrevet 22. november 2005 Har aldri rukket å prøve en gang. Hender hun vil at jeg skal stimulere henne "der bak", først med tunga og deretter med en finger, når lillefingeren eller pekefingeren glir inn etter litt oppvarming får hun en orgasme som fillerister både dama og husveggene og etter det er det godsakene foran som gjelder, med klitten som neste mål ← god skuespiller den damen din!
slapp_nuddel Skrevet 22. november 2005 #35 Skrevet 22. november 2005 Vi har analsex av og til, ikke ofte, men det er ganske enkelt fordi ingen av oss liker det. Men jeg skjønner at de som liker det synes det er godt. ← hehe.. likte den her jeg da! Dere har det av og til, men ingen av dere liker det
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #36 Skrevet 22. november 2005 ein gong i blant men ikkje så ofte
fomlepung Skrevet 22. november 2005 #37 Skrevet 22. november 2005 Analsex? Nei takk, det hullet er "septikhølet" og kun beregnet for enveiskjøring slik jeg ser det. Jeg er en mann, og må si jeg synes analsex ikke er noe jeg tenner på overhode. Hadde heller gjort jenta gravid enn å "få bæsj på junior".
Gjest Gitte Skrevet 22. november 2005 #38 Skrevet 22. november 2005 Når jeg var singel og hadde elsker hadde vi analsex hver gang vi møttes, men nå med min kjære har vi det ytterst sjelden.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2005 #39 Skrevet 22. november 2005 Vi gjør det innimellom, og begge har glede av det. Jeg tror ikke at det er så lurt å ha analsex så hyppig over lengre tid, nei. Det store spørsmålet er: hvorfor bruker dere ikke prevensjon? Det finnes noe for enhver smak, og p-piller er ikke dyrt heller, så jeg skjønner det ikke helt.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2005 #40 Skrevet 23. november 2005 Prippne hemma frøkner tar den ikke i rumpa... men med andre ska det gjøres så ofte som muligt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå