Gjest Per Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Jeg ser at analsex blir diskutert til det kjedsommelige. Jeg har bare ikke sett noe om hyppigheten! Im itt tilfelle har jeg en kjæreste som ikke bruker prevensjon. Ingen av oss er begeistret for kondomer. Så vi bruker toern mye. I gjennomsnitt en gang i døgnet. Hun får også orgasme bare ved analsex, men da har vi som regel startet "fyrverkeriet" i skjeden. En gang var vi oppe i fire lange runder. Og jeg har utstyr godt over normalen! Skjeden får sitt i tiden rundt menstruasjonen, og hun foretrekker nok dette, men er fornøyd med ordningen. Noen andre som bruker toern mye?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Så ofte?.. Stakkars, tenker jeg Mulig hun liker det så ofte, men sjansen er stor for at hun mest gjør dette for å glede deg. Jeg skjønner ikke det med kondomer; vi er ikke glad i det sier du.. Hallo! Kondomer kommer i alle slag og fasonger; også for dere med litt større "utstyr". Og her er det mye med vanen, det er faktisk en vanesak å bruke kondom! Hvis man er kjærester og har tenkt å være hverandre tro, så finnes det andre prevansjonsmidler også! Og er dere ikke "tro", er dere vel nødt til å bruke kondom uansett( finnes verre til enn graviditet). Ta ansvar her du, for nå har du vent deg til å ha det skikkelig trangt hele tiden- klart du foretrekker det.. Men slutt å tenkt på deg selv hele tiden; bruk heller kondom og venn det til det! Finnes mye spennende å finne på den "normale" veien også. Utvid horisonten litt mer.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Tenkt på at hun kanskje gjør det så ofte fordi det er godt Gjest?
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Legg heller merke til hva trådstarter skriver om hva jenta "foretrekker"!
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Så ofte? Nei, det hadde jeg ikke orket, gitt, selv om jeg også nyter det (er jente, ja). Jeg synes at dere bør finne en prevensjonsmåte som passer dere. Er dere et fast par, er det mye å velge i, er dere ikke et fast par, så må dere jo bruke kondom uansett. Jeg hadde nok også vært redd for bivirkninger på sikt ved så mye strekking av lukkemuskelen.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Så ofte som aldri! Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor folk må oppi sted det er fjert og dritt Hvor seksuelt er ikke det?
Trebarnsmor Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Har aldri prøvd og vil aldri prøve heller.Hverken meg eller han.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #9 Skrevet 22. september 2005 Men- hvorfor i skjeden rundt menstider?
Gjest Milah Skrevet 23. september 2005 #10 Skrevet 23. september 2005 Har aldri prøvd og vil aldri prøve heller.Hverken meg eller han. ← Samme her. Nå vet ikke jeg så mye om analsex, men jeg tror ikke at det er bra å ha det så ofte som en gang om dagen..
Mrs. K Skrevet 23. september 2005 #11 Skrevet 23. september 2005 Men- hvorfor i skjeden rundt menstider? ← For da er risikoen for graviditet minimal.
Nick Etmitt Skrevet 23. september 2005 #12 Skrevet 23. september 2005 Litt rart egentlig, at jenter liker analsex. De har jo ingen prostata som kan stimuleres. Kan noen av jentene utdype "hvordan" det er godt? Selv har jeg aldri hatt lyst til å forsøke, og det har heldigvis ikke sambo'n heller.
*M* Skrevet 23. september 2005 #15 Skrevet 23. september 2005 Aldri. Ingen av guttene jeg har vært sammen med har noen gang hatt lyst til det heller.
Arkana Skrevet 23. september 2005 #16 Skrevet 23. september 2005 Har aldri prøvd og vil aldri prøve heller.Hverken meg eller han. ← Samme her.
Gjest Yvette Skrevet 23. september 2005 #17 Skrevet 23. september 2005 Når skal disse anale-vervekampanjene ta slutt Tviler på at dette er en sann historie, har en venninne som er helsesøster og har behandlet endel homofile menn som i årevis har hatt analsex daglig. Tro meg, det er ikke noe vakkert syn og mange menn må bruke Tena pga. lekkasje. Ingen grunn til å tro at dette også ikke gjelder kvinner. Endetarmen er ikke skapt for penetrering, etter en tid vil lukkemuskelen svekkes og da er den ødelagt for livet. Analforkjemperne kan snakke om forsiktighet og glidemiddel til krampa tar dem. Analsex innimellom er nok ikke skadelig, men hver eneste dag er skadelig.
malicious Skrevet 23. september 2005 #18 Skrevet 23. september 2005 aldri anal. heller graviditet enn anal
Gjest Gjest_villemo_* Skrevet 23. september 2005 #19 Skrevet 23. september 2005 Litt rart egentlig, at jenter liker analsex. De har jo ingen prostata som kan stimuleres. Kan noen av jentene utdype "hvordan" det er godt? Selv har jeg aldri hatt lyst til å forsøke, og det har heldigvis ikke sambo'n heller. ← Det er godt fordi det finnes masse nerver i analen (som i skjeden) og samtidig treffer man godt g-punktet om man har analsex. Dessuten er det jo litt "ulovlig" som mange tenner på. Det er også en helt annen følelse enn "vanlig" sex. Så til hyppigheten. Tror det kan være ødeleggende for lukkemuskelen om dere kun bedriver analsex, særlig så ofte som dere gjør det (flere ganger pr dag??). Jeg/vi har analsex som et krydder, altså ikke så ofte, men mer for å sprite opp litt innimellom
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #20 Skrevet 23. september 2005 Vi har hatt analsex noen ganger,men det gjør så j*** vondt! Ikke er mannen min så begeistret heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå