Gå til innhold

Bar overkropp i varmen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå som det er så varmt, pleier gutta mine på 10 og 12 år pleier å ta av seg t-skjorten og løpe rundt i bar overkropp når de er ute og leker på fotballbanen. På vei hjem glemmer de igjen t-skjortene sine, og kommer hjem uten. Det skjer uansett hvor mye jeg maser og minner dem på det, og ofte finner vi ikke igjen t-skjortene. Er det greit å sende dem ut i kun bar overkropp, så slipper jeg å dra på klesshopping annenhver uke?

Anonymkode: dbfca...2c0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ev. Badebukse/truse. 

Anonymkode: 6cc92...117

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: e07b7...641

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Men husk solkrem. ;)

Anonymkode: 8ccca...f5f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De er store nok til å gå alene tilbake og lete på egenhånd. Glemmer de teskjorter får du gi beskjed at trenger de nye tas penger fra ukelønn, sparekonto eller sparebøsse.

Hvis de veit at mor ordner opp og bare kjøper nye kommer de aldri til å ta seg sammen.

Anonymkode: b54e0...ab4

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor gutter/menn skal få lov til å ha bar overkropp, mens vi kvinner må dekke oss til. 

Anonymkode: 8e1bc...560

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig må gutter kunne gå i bar overkropp når det er sommer og sol! Selvfølgelig i passende omstendigheter som strand, lek osv. da, ikke på restaurant eller bort på besøk og sånn. Om de føler det er greit syns jeg ikke du som mor skal legge hindringer for det!

Husker selv min mor var veldig på at jeg skulle ha på t-skjorte hele tiden da jeg var på den alderen… Hun mente at jeg var for tjukk til å gå uten t-skjorte 🤷🏼‍♂️ Var vel 80-90 kg på den tia, men følte aldri at det var et problem for meg. Men mors mas om det husker jeg at jeg hatet! 

Glemte aldri å ta med t-skjorter hjem da, siden jeg alltid hadde dyre merke t-skjorter, som Lacoste, Gant, Polo og Levis, og de passet jeg godt på! 

Anonymkode: 503ef...2ee

Gjest BethD
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor gutter/menn skal få lov til å ha bar overkropp, mens vi kvinner må dekke oss til. 

Herregud. Den diskusjonen er en helt annen. Du får begynne å starte en bevegelse du da? Bare å kaste skjorta 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sendt til rett i retur når de kom hjem for å hente den. Om de må gå å hente klærne nok ganger, husker de kanskje på å ta de med før de drar.

Anonymkode: 2e162...1e5

• Liker 6
Skrevet

Selvfølgelig 👍

AnonymBruker
Skrevet
BethD skrev (3 timer siden):

Herregud. Den diskusjonen er en helt annen. Du får begynne å starte en bevegelse du da? Bare å kaste skjorta 

Herregud, skjønner ikke at du gidder å kommentere så dumt. Ekkelt med svette, bare overkropper. Uting å lære barna sine det

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Herregud, skjønner ikke at du gidder å kommentere så dumt. Ekkelt med svette, bare overkropper. Uting å lære barna sine det

Da er det bare å se annen vei eller lukke øynene.

Til TS - jeg synes det er helt ok å gå uten skjorte.

Anonymkode: 1c30a...682

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er det bare å se annen vei eller lukke øynene.

Til TS - jeg synes det er helt ok å gå uten skjorte.

Anonymkode: 1c30a...682

Se en annen vei? De går jo på butikken, sitter på restaurant, buss osv. det er ekkelt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de smører seg med solkrem før de går ut et det helt greit.

Anonymkode: 8e9b7...594

• Liker 1
Gjest BethD
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja sykt ekkelt 🤦🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er smågutter det er snakk om ikke voksne menn eller kvinner.

Anonymkode: bc044...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...