AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hvor mange dager i uken var dere sammen før dere flyttet i lag? Anonymkode: ed30c...368
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Stort sett hver dag 😄😄 Anonymkode: 05e5e...098 1
Eske Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Samme som over, stort sett hver dag så lenge det passet med jobb (han jobbet skift og jeg dagtid) - og om det egentlig ikke klaffet kom han gjerne innom en snartur på kveldsmat eller lignende. Sov også stort sett sammen enten hos meg eller ham når han ikke hadde jobb, så vi var vel rent praktisk samboende ganske lenge før han solgte leiligheten sin og flyttet inn offisielt.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Stort sett hver dag 😄😄 Anonymkode: 05e5e...098 Eske skrev (21 minutter siden): Samme som over, stort sett hver dag så lenge det passet med jobb (han jobbet skift og jeg dagtid) - og om det egentlig ikke klaffet kom han gjerne innom en snartur på kveldsmat eller lignende. Sov også stort sett sammen enten hos meg eller ham når han ikke hadde jobb, så vi var vel rent praktisk samboende ganske lenge før han solgte leiligheten sin og flyttet inn offisielt. Skjønner ikke hvordan det fungerer i praksis, man må da hjem til seg selv innimellom da man har alle klær, hudpleie, PC, ting og tang som blir slitsomt og pakke ut og inn. Samt vanne planter, planlegge med mat i kjøleskapet så ting ikke blir dårlig fordi man drar over til den andre osv. Treningssenteret på hver sin kant av byen m.m. Høres styrete ut. Og hvordan gjorde dere det med innkjøp av mat når man ikke har opprettet felles konto for dette og kanskje et mer hos den ene enn den andre. Anonymkode: ed30c...368 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 En til to ganger i uken. Anonymkode: 22020...68b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 Hver eneste dag. Sov sammen så godt som hver natt. Vi var 17, gikk på vgs, og bodde hjemme, da vi ble sammen. Så vi er begge svært godt kjent med svigerforeldrene våre 😂 er vel egentlig svigermor som har lært meg å lage middag, og min far som har lært min mann mye praktisk arbeid. Flyttet sammen da vi skulle studere for tjue år siden. Og har bodd sammen siden. Anonymkode: 67b26...98d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Skjønner ikke hvordan det fungerer i praksis, man må da hjem til seg selv innimellom da man har alle klær, hudpleie, PC, ting og tang som blir slitsomt og pakke ut og inn. Samt vanne planter, planlegge med mat i kjøleskapet så ting ikke blir dårlig fordi man drar over til den andre osv. Treningssenteret på hver sin kant av byen m.m. Høres styrete ut. Og hvordan gjorde dere det med innkjøp av mat når man ikke har opprettet felles konto for dette og kanskje et mer hos den ene enn den andre. Anonymkode: ed30c...368 For vår del var ikke dette noe stress. Vi bodde 10 minutters gåtur unna hverandre, så det tok ikke lange stunden å dra hjem en tur. At vi møttes stort sett hver dag betyr heller ikke at vi var sammen hele dagen. Kunne være alt fra ett par timer til at vi sov over. Når vi handlet mat sammen tok vi jo bare å delte beløpet på to. Ikke noe verre enn det. Anonymkode: 05e5e...098
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 Vi bodde på hver vår kant av landet og møttes på nett. Han besøkte meg i 1 uke x 2, og neste gang han kom så flyttet han inn. 😛 Anonymkode: 1e025...cb5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 Vi hadde avstandsforhold før vi flyttet sammen. Så hverandre ca en uke annenhver måned, og bodde stort sett sammen 1-2 mnd på sommeren. Anonymkode: 4a57b...6df
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #10 Skrevet 27. juli 2021 Første året var jeg hos han nesten hver helg, han var hos meg her og der i ukedagene. Bodde i samme by. Så fulgte 2-3 år med pendling mellom byer, til og med land. Bodde 3 måneder sammen en sommer, før jeg flyttet videre igjen. Så...4 år med variasjon mellom "hver dag i 3 måneder", til 2-3 ganger i uka, til ikke sett hverandre på 3 uker. Anonymkode: dcc26...861
EmilieH Skrevet 27. juli 2021 #11 Skrevet 27. juli 2021 Vært sammen snart 5 måneder nå. Jeg er hos han stort sett fredag/mandag hver uke -innimellom torsdag også. Nå om sommeren er jeg der stort sett hele tiden. Kan vel egentlig si at jeg bor to steder om dagen.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 Vi har vært sammen ca halvannet år, bor. En halvtimes kjøring unna hverandre. Vi møtes hver helg, ca annenhver helg er vi sammen hele helga. Ellers besøker vi hverandre 1-2ganger i ukedagene. Anonymkode: 7c7ba...0a0
mae1234 Skrevet 27. juli 2021 #13 Skrevet 27. juli 2021 Vi flyttet sammen etter to uker, etter å ha snakket noen mnd på nett😂 nå bor vi ilag på tredje året😁
GammelKaktus Skrevet 27. juli 2021 #14 Skrevet 27. juli 2021 Hver dag, jeg var jo hos han hele tiden så da meinte han at det var meningsløst at jeg skulle betale for en leilighet jeg ikke brukte, og jeg var enig. Så romantisk praktisk var det. 😄
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #15 Skrevet 27. juli 2021 Hver dag i to år før vi flyttet sammen. 3 barn inkludert også. Gikk kjempe fint 🙂 Anonymkode: c5e9b...701
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #16 Skrevet 27. juli 2021 Nesten hver dag. Anonymkode: 2ddd9...cb3
Eske Skrevet 27. juli 2021 #17 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjønner ikke hvordan det fungerer i praksis, man må da hjem til seg selv innimellom da man har alle klær, hudpleie, PC, ting og tang som blir slitsomt og pakke ut og inn. Samt vanne planter, planlegge med mat i kjøleskapet så ting ikke blir dårlig fordi man drar over til den andre osv. Treningssenteret på hver sin kant av byen m.m. Høres styrete ut. Og hvordan gjorde dere det med innkjøp av mat når man ikke har opprettet felles konto for dette og kanskje et mer hos den ene enn den andre. Anonymkode: ed30c...368 Ja det var jo ikke sånn at vi var sammen hele døgnet alle dager, en dro gjerne hjem til seg selv etter jobb noen dager også møttes vi hos en av oss. Han bodde i skikkelig ungkarsleilighet og hadde ikke akkurat noen planter som måtte vannes, ei heller så innmari mye i kjøleskapet. Ganske fort ble det jo en ekstra tannbørste og deo og noen boksere hos meg, og med hver vår bil i en ikke spesielt stor by var det null problem. Hadde vi bodd i en storby og vært avhengig av kollektivtrafikk hadde vi nok planlagt bedre men her var det null stress. I starten var vi for øvrig mest hos meg (jeg hadde hyggeligst leilighet og mest å pakke for overnatting) og da det begynte å bli en vane sa jeg bare at vi måtte snakke litt om matutgifter da mine hadde gått drastisk opp, og han begynte å bidra. Veldig uproblematisk og egentlig ganske kjekt å ha vært innom økonomi allerede ganske tidlig.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #18 Skrevet 27. juli 2021 Hver dag i feriene og hver helg i 9mnd. Jeg studerte 1times tid unna der han bodde. Var hos han vær helg, og han var hos meg ett par ettermiddager i ny og ne. Anonymkode: 0e780...32f
GulSitron Skrevet 27. juli 2021 #19 Skrevet 27. juli 2021 Annenhver helg i tre mnd ca. Vi kjørte sammen til et arrangement og da overnattet han hos meg, og siden da har vi delt seng hver natt (med unntak av da jeg lå på barsel og de gangene jeg har besøkt min pappa) Jeg dro til han hver gang og han dro aldri da han først kom hjem til meg 😅
Svartfugl Skrevet 27. juli 2021 #20 Skrevet 27. juli 2021 Som regel en eller to kvelder i uka, pluss hele el store deler av helga. Så 4 ganger i uka, kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå