AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 (Dette er ikke en klage, bare lurer på hvor normalt dette er) Vi har en liten hytte ved hav kanten med brygge og naust, sånn 30 min fra leiligheten. Det er også et lite anneks ved siden av. Bestekompisen til samboer har nå bodd i det annekset i over 2 uker. Han har et stort hus bare 5 minutter unna. Asså ikke noe negativt med at han er her, men er det ikke litt merkelig? Vi har ikke invitert han til å tilbringe hele ferien med oss. Faktisk har vi ikke invitert han mer enn 1 natt, men han drar aldri hjem. Er dette normalt? Jeg hadde blitt gal av å være borte så lenge, spesielt sammen med et par når jeg selv var singel. Han er heldigvis veldig enkel å ha med å gjøre da han krever null oppvarting, lager sin egen mat, vaker og alt det der. Det eneste negative jeg kan si er at det krever litt mer hensyn med tanke på hva vi skal gjøre hele dagen, eller at jeg og samboer ikke kan kose på soffaen om kvelden og slik, eller ha sex om dagen 🤭 2 ganger nå har samboer sagt noe sånn som for eksempel "jeg og dama tenkte oss på en romantisk båt tur med piknik i dag. Hva skal du gjøre?" og da stikker han hjem eller ut et sted, og så blir vi overrasket på kvelden når han kommer gående inn i hytten igjen. Så igjen, hvor normalt er dette? Og har dere noen venner som gjør sånt? Jeg synes det er utrolig merkelig 😝 Anonymkode: cd38f...5c3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Nei, det er ikke normalt. Jeg hadde nok lurt på om det hadde skjedd noe som gjorde at han ikke trives hjemme. Har dere snakket med han om det? Anonymkode: e102d...c40 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er ikke normalt. Jeg hadde nok lurt på om det hadde skjedd noe som gjorde at han ikke trives hjemme. Har dere snakket med han om det? Anonymkode: e102d...c40 Han bor alene, og hadde ingen planner i ferien, så samboer sier han kjeder seg og kanskje er litt ensom. Hørtes ikke ut som om det var noe mer bak enn det. Anonymkode: cd38f...5c3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Er ikke normalt å bare ta seg til rette slik, nei. Det normale hadde vært å spørre om han kunne vært et par dager til eller komme tilbake, og så holdt seg til det. Jeg hadde blitt stresset av det, både jeg og mannen min er introverte og liker å vite når folk kommer på besøk, og når vi kan hvile helt... Anonymkode: 7e98d...f31 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Min far er sånn😂som 18-åring var han vedheng på meg og mine veninner. I dag er det søsteren min og mannen som blir sprø av 14 dagers besøk, evt hver helg🤨 Anonymkode: d71bd...8df
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min far er sånn😂som 18-åring var han vedheng på meg og mine veninner. I dag er det søsteren min og mannen som blir sprø av 14 dagers besøk, evt hver helg🤨 Anonymkode: d71bd...8df *altså jeg som 18-åring(dårlig syntaks der) Anonymkode: d71bd...8df
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Oi.. jeg skulle inn her og fortelle om kompisen til mannen som kommer kl 10 om morgenen og blir til vi sier at vi skal legge oss. Men jeg skal visst være glad til for at han ikke bare legger seg på sofaen. 😛 Anonymkode: e84b2...190 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 Jeg hadde en bekjent som kom hjem til meg og bosatte seg her i flere uker, egentlig hadde vi bare avtalt noen dager, men hun spurte hver dag om hun kunne få bli en natt til fordi hun hadde det så hyggelig og følte seg ensom. Det var visst ikke tilfelle, for etter et par uker sto det ei sint kjerring å skreik, banka og slo i døra mi. Det hadde noe med narkotika å gjøre, og det var visst en eks hun skyldte penger. Jeg burde ha skjønt at det var noe, siden hun drakk hele tiden. Hun gjemte seg hos meg tydeligvis. Aldri mer prøve å gjøre noe bra for andre, man blir bare utnyttet. Føler ikke du og typen din dere utnyttet, ts? Anonymkode: d12aa...c8e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg hadde en bekjent som kom hjem til meg og bosatte seg her i flere uker, egentlig hadde vi bare avtalt noen dager, men hun spurte hver dag om hun kunne få bli en natt til fordi hun hadde det så hyggelig og følte seg ensom. Det var visst ikke tilfelle, for etter et par uker sto det ei sint kjerring å skreik, banka og slo i døra mi. Det hadde noe med narkotika å gjøre, og det var visst en eks hun skyldte penger. Jeg burde ha skjønt at det var noe, siden hun drakk hele tiden. Hun gjemte seg hos meg tydeligvis. Aldri mer prøve å gjøre noe bra for andre, man blir bare utnyttet. Føler ikke du og typen din dere utnyttet, ts? Anonymkode: d12aa...c8e Wow! Det er jo bare feil😳 Nei, vi føler oss ikke utnyttet. Skulle trodd jeg kom til å være mer irritert, og kanskje følt utnyttet og lei, men det går faktisk veldig bra. Men det hadde vært godt med litt alene tid snart også 😅 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi.. jeg skulle inn her og fortelle om kompisen til mannen som kommer kl 10 om morgenen og blir til vi sier at vi skal legge oss. Men jeg skal visst være glad til for at han ikke bare legger seg på sofaen. 😛 Anonymkode: e84b2...190 🤣 Du får være takknemlig for det 🤭 Anonymkode: cd38f...5c3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #10 Skrevet 27. juli 2021 Kan du ikke si det da, dere trenger litt alenetid nå resten av ferien Eller si at hytta skal lånes ut til noen andre venner/familie? Anonymkode: 5ba2d...565 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #11 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du ikke si det da, dere trenger litt alenetid nå resten av ferien Eller si at hytta skal lånes ut til noen andre venner/familie? Anonymkode: 5ba2d...565 Samboer har sagt at jeg må bare si i fra hvis jeg har problemer, så skal han snakke med han😊. Og det har jeg gjort de gangene vi la planer sammen, og da har kompisen gitt oss privat tid uten problemer😊 han dukker bare opp igjen når han føler det har vart lenge nok 🤣Men jeg ser ingen grunn til å kaste han ut helt ennå. Men kommer familie på lørdag som skal overnatte, så da må vi kaste han ut. Anonymkode: cd38f...5c3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 En ting som har plaget meg aller mest er at jeg HATER å gå med BH. Er alltid det siste jeg tar på meg før jeg går ut døren, og det første jeg kaster av meg når jeg kommer hjem. Og nå har jeg gått med bh hele dagen i over 2 uker. Så i dag ble det stopp, jeg droppet bh'en i dag! (og jeg har sånn skikkelig "SE JEG BRUKER IKKE BH" pupper, så typen var ikke så veldig fornøyd, men jeg fortalte at jeg var dritt lei, og enten fikk de tåle det, eller så fikk han sende kompisen hjem 🤣 Anonymkode: cd38f...5c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå