Lilylune Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hva betyr det at korona sertifikatet mitt er grønt? Tok vaksinen for 3 uker siden. Det at den er grønn gjelder bare i Norge? Regnes vel ikke som beskyttet ellers i Europa?
GrønnNellik68 Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Det har jeg også fått. Det er en egen del for EU på den siden på helse norge. Jeg vet egentlig ikke hva det betyr der. Men etter å ha vært på flyplassen og dirigert reisende fra utlandet som har kommet til Norge så ser jeg at de som er fullvaksinerte går rett igjennom. Null testing ...har du en dose må du sikkert inneom testing og kommer du fra rødt land så må du sikkert også i karantene. Etter det jeg har sett er det bare tull å prøve å reise før en er fullvaksinert fordi reglene endes hver uke og mellom lander du f.eks i ett knallrødt land på tur hjem så er det det knall røde landet som gjelder når du kommer hit. Det har blitt så utrolig komplisert med reising at anbefaler folk å vente til de er fullvaksinerte da går du foran all den køa på gardemoen hørte jeg ogs ei som fortale her som kom fra London og var fullvakisnert der. 1
Anbefalte innlegg