Gå til innhold

Dette vet du vel

Anbefalte innlegg

Gjest Homer Simpson
Skrevet
Og for skrives ikke med Å...

Du mener at mange gjør for/får-feil?

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Her sitter jeg ganske ny pult og spiser lamme laar, men stave feil har jeg ikke.

Skrevet (endret)

I grunn så bryr jeg meg ikke om slike feil, synes det er bare teit å rette på andres feil. Men men, det er meg. Når det gjelder blant annet ordet "blant", hender det jeg skriver det med "d", fordi jeg har lært slik! Av en eller annen grunn. Etter den 1. juli kan jeg endelig skrive "hverken", i stedet for verken, slik har jeg nemlig lært det, og slik burde det også være! ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet

alle vet at verre ikke skrives med æ, men til tider skriver jeg for mye som jeg prater, og da blir det av og til værre.. shit happens

Skrevet

Jeg prøver og skrive riktig, men det er ikke alltid det er så lett. ;)

Rettskrivning er da ikke det verste som finnes som tema å ta opp! :ler:

Skrevet

Og noen ganger bare skriver man feil og gidder ikke rette

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg noen ganger har irritert meg over andres feil (uten å si noe), men det betyr ikke at jeg er feilfri selv. Jeg har lest noen av mine egne innlegg og har gremmet meg over feil jeg har gjort. Det kan gå litt fort i svingene for noen og enhver av og til.

Skrevet

Absolutt, ingen her er vel feilfrie (med soleklare unntak ;) ). Men det er mange som faktisk ikke vet bedre. Sannsynligheten for at de leser denne tråden er vel ikke stor, men...

Skrevet
Sannsynligheten for at de leser denne tråden er vel ikke stor, men...

Tja, det kan godt være at de leser denne tråden, men om de svarer er en annen sak...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...