Gå til innhold

Mindre sæd etter Pfeiser vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

de gangene jeg har onanert etter jeg tok første dose med Pfeiser vaksinen - synes jeg å ha vesentlig mindre sæd per utløsning enn tidligere. Jeg onanerer 1-2 ganger i uka, og jeg har vært vant til at det kommer tjukk og ganske mye sæd. Nå er det lite sæd og relativt tynt.

Vurderer å melde dette inn som en bivirkning, men jeg tenkte at dette forumet var plassen å skrive for å finne ut av om flere har opplevd det samme selv eller hos mannen sin. Jeg blir deppa av det her…

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, trodde det bare var meg. Kona mi er veldig fornøyd, mindre cum å svelge😂

Anonymkode: 1dde6...afb

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har opplevd det samme, trodde det bare var meg. Kona mi er veldig fornøyd, mindre cum å svelge😂

Anonymkode: 1dde6...afb

...

Jeg er målløs for en gangs skyld. 

• Liker 9
Skrevet
regatta88 skrev (2 timer siden):

Vurderer å melde dette inn som en bivirkning, men jeg tenkte at dette forumet var plassen å skrive for å finne ut av om flere har opplevd det samme selv eller hos mannen sin. Jeg blir deppa av det her…

Japp. KG er absolutt rette stede for å diskutere potensielle bivirkninger rundt en vaksine som påvirker spermen etter at du har onanert. Stedet med troll, vaksineskeptikere, konspirasjonsteoretikere og 90% av innholdet blir laget av anonyme brukere. Perfekt plass!

Eller du kan melde fra og la fagpersonell ta vurderingen.

Ditt valg :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ser du klarer bare 1-2 runder i uka, så vi andre tenker at du i utgangspunktet ikke har all verdens produksjon.

Du skal se at det tar seg opp i september oktober, de månedene der menn i Norden har høyest testosteron. 

Drikk og spis sunt og nok, øk protein, omega 3, mineraler, og D vitamin, samt kom deg i form, så hører vi fra deg til høsten. 

Anonymkode: 648ec...79d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (1 time siden):

Japp. KG er absolutt rette stede for å diskutere potensielle bivirkninger rundt en vaksine som påvirker spermen etter at du har onanert. Stedet med troll, vaksineskeptikere, konspirasjonsteoretikere og 90% av innholdet blir laget av anonyme brukere. Perfekt plass!

Eller du kan melde fra og la fagpersonell ta vurderingen.

Ditt valg :)

Veldig fint at bivirkninger blir tatt opp. Du må ikke bli sint fordi det blir kjent, og å tro at alle troller sier jo mye om hvor lite pålitelig du er sjøl. 

Anonymkode: f4d2f...10a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig fint at bivirkninger blir tatt opp. Du må ikke bli sint fordi det blir kjent, og å tro at alle troller sier jo mye om hvor lite pålitelig du er sjøl. 

Anonymkode: f4d2f...10a

Skrev en anonym bruker...

• Liker 3
Skrevet

Nå måtte jeg sporenstreks sende melding til min mann :fnise:

Nei, han har ikke merket noen endring. Har kun fått 1.dose. 

Har du fått 1 eller 2 doser vaksine? Ville uansett tatt opp problemet med fastlegen - siden det er en endring. 

• Liker 1
Skrevet
regatta88 skrev (4 timer siden):

Hei,

de gangene jeg har onanert etter jeg tok første dose med Pfeiser vaksinen - synes jeg å ha vesentlig mindre sæd per utløsning enn tidligere. Jeg onanerer 1-2 ganger i uka, og jeg har vært vant til at det kommer tjukk og ganske mye sæd. Nå er det lite sæd og relativt tynt.

Oiii jeg vil ha dobbel dose. For en lykke dette hadde blitt om det hadde minket mye eller bare forsvunnet helt. 

• Liker 2
Skrevet

Du kan melde det inn som bivirkning. Det har ikke noe å si om det egentlig ikke er det. Det er sånn de får kartlagt ting, ved at folk melder inn ting som ikke er som vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Meld inn som mistanke om bivirkning, og kun på den måten, vil man kunne se om det faktisk er noe reelt eller irrelevant til vaksine. At èn person melder ifra om det, gjør det ikke til en bivirkning, men sannsynligvis noe annet. Om 100 melder ifra, så har det kanskje noe for seg. 1000? Da kan vi snakke. 

Så meld inn, og det vil bli tatt under søkelyset. Unnlater du (og sannsynligvis flere) å melde inn, vil du kanskje forhindre at det settes som bivirkning, enda det kanskje er det. Da jeg tok vaksine, fikk jeg beskjed om å melde ifra om absolutt alt som endrer seg etter vaksina, som man tenker kan være relatert til det. 

Anonymkode: 4f772...995

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ser du klarer bare 1-2 runder i uka, så vi andre tenker at du i utgangspunktet ikke har all verdens produksjon.

Du skal se at det tar seg opp i september oktober, de månedene der menn i Norden har høyest testosteron. 

Drikk og spis sunt og nok, øk protein, omega 3, mineraler, og D vitamin, samt kom deg i form, så hører vi fra deg til høsten. 

Anonymkode: 648ec...79d

Haha, “klarer”! Har en utmerket potens👍

almenntilstanden for øvrig er god👌

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Dette høres jo urovekkende ut :P 

AnonymBruker
Skrevet

Nei min mann har fått mer sperm og ikke mindre..

Anonymkode: f3a6a...c1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du sier det…så var det mye mindre sæd enn ellers de gangene vi har hatt sex etter han tok vaksine. Jeg antok det var fordi han kanskje hadde onanert tidligere på dagen..🙄

Anonymkode: a33db...19b

• Liker 3
Skrevet

Du burde melde det inn, spesielt siden en annen bruker sier de har opplevd det samme. Mye menstruasjonsgreier som bivirkninger på kvinner også, så er ikke sikkert det bare er tilfeldig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette trenger jo ikke å være noe alvorlig, men som flere sier: meld inn! Om 100.000 melder fra om det samme, så får vi vite om vaksinen påvirker hormonene i kroppen (testosteron f.eks.). Ekstremt verdifullt for forskningen videre.

Anonymkode: 7a0be...d94

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
regatta88 skrev (19 timer siden):

Jeg blir deppa av det her…

Deppa? Jo mindre sæd jo bedre, for oss kvinner ihvertfall! 

Anonymkode: 86ada...8a5

Skrevet

Det er uten tvil en bivirkning av vaksinen 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
regatta88 skrev (På 27.7.2021 den 7.38):

Hei,

Legemiddelindustrien tjener mye på vaksine samme som den gang som ved griseinfluensa. Mange fikk narkoeplesi av en uprøvd vaksine.  Dette er også en uprøvd vaksine. Etter at noen få kvinner opplyste om massive blødninger nedentil kom det et renn med andre kvinner som fortalte om det samme. Ta en titt på statistikk på legemiddelverket så har 180 dødd som følge av vaksine, høye tall. 1800 alvorlige bivirkninger som fører til innleggelse på friske folk. Ja nå meldes det om at flere sliter med å bli gravid etter vaksinering. Så mindre sæd kan være bivirkning. Smitten øker men ikke dødsfallpå lenge. Folk må velge selv. Litt gambling å ta noe som vi ikke vet nok om. Trist om det skulle være bivirkning

Anonymkode: 32ee8...80c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...