Gå til innhold

Hva synes dere om Måneskin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

De er veldig visuelle, og jeg liker bedre utseendet på de enn musikken.

Anonymkode: fc4a2...16e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Liker definitivt bedre musikken enn utseendet. 

Anonymkode: 3dafb...bf5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Musikkmessig er de rett og slett ræva spør du meg. Utover det kunne jeg ikke brydd meg mindre egentlig, finner lite spesielt med dem.

Anonymkode: 384fd...cef

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2021-7-27 den 6.06):

Musikkmessig er de rett og slett ræva spør du meg. Utover det kunne jeg ikke brydd meg mindre egentlig, finner lite spesielt med dem.

Anonymkode: 384fd...cef

Enig. De er ikke spesielt gode i rock heller. Vi som hører på ordentlig rock klarer å høre hvor ræva de er. 

Anonymkode: 88ebb...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker Måneskin. Men foretrekker sangene hvor de synger på italiensk🤔

Anonymkode: 26727...1b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overvurdert kanskje? 

Kan skjønne at folk liker det, men jeg ser ikke helt greia. Og så er jeg ikke spesielt fan av stemmen hans. Synes for så vidt også at selve musikken er litt halvpasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt uenig. Selv om ikke mange av sangene er det man gjerne definerer som rock, så har de mange fine sanger i ulike sjangre. Mye fengende rytmer og synes de spiller godt sammen. Mange fine melodier hvor jeg synes de har skapt noe eget og vakkert. Samtidig sårbart. De er kreative og bruker ulike instrumenter og harmoniske sammensetninger jeg synes er interessante og vakkert. De lager alt fra musikk man har lyst til å danse av glede av, til trist og noe jeg kan gråte av. 

Noen av tekstene er også utrolig bra skrevet, med dybde og ulikt innhold. De skriver ikke bare om sex og kjærlighet, men om andre ting i livet som feks vonde skjebner. 

De ønsker å utfordre det tradisjonelle og jeg synes de er et friskt pust og har mye positivt å bidra med. 

Anonymkode: 1ae8c...b70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dem veldig godt, men foretrekker at de spiller sine egne låter (på italiensk).

Kvinne, 57

Anonymkode: 26e6d...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker både utseende og sangene. Zitti e buoni er fremdeles favoritten da :) 

Anonymkode: fde3b...80a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Masete og kjedelig på en gang. Dårlig sangstemme og skranglete lydbilde. Tafatt bandnavn. Høres enda mer tafatt ut med bare 1 n. Dårlig til å være grand Prix til og med. 

Italia har band som har laget mye bedre, proffere, hardere, mer episk og mye raskere metal i snart 30 år. Feks Rhapsody.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...