Gå til innhold

Han lyver om tilfeldige ting mtp eksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har havnet i en skikkelig rar situasjon. 

Jeg har i fire måneder datet en mann. Med jevne mellomrom har han fortalt meg om eks-en og noen ganger har jeg skjønt at det han sier ikke stemmer.

Han sa blant annet først at de flyttet sammen etter et halvt år, deretter tre måneder, og sist ni. Ikke det at det bryr meg det spor, hun er en eks.

Det siste han har løyet om er at de hadde to hannhunder sammen. Det er ren og skjær løgn, og dette har jeg fått bekreftet.

Det er meningsløse detaljer i seg selv, men når han lyver om noe så uvesentlig lurer jeg jo?

Anonymkode: 9cec7...82c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du konfrontert han?

Anonymkode: 3c32f...37d

AnonymBruker
Skrevet

Dater du min eksmann?? Ble helt gal av at han stadig fortalte småløgner om totalt uinteressante ting. 

Noen ganger tror jeg han ikke husket sannheten. 

Noen ganger løg han for å fremstille seg selv bare bittelitt bedre enn hva som er sant. 

Gjett om det begynte å bli pinlig da min øvrige familie også la merke til dette etterhvert... 

Jeg har skutt denne kandidaten i vinden men om du tenker beholde han der så gjør det klart for ham at du skjønner og får med deg når han fikser på sannheten! Kanskje de trenger terapi? Ikke godt å si men virker mindre smart når alle andre starter å gjennomskue og legge merke til usannheter på løpende bånd 🙄

Anonymkode: a48b4...e50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du sammen med min eks? Han også løy om eksen sin som ikke viste seg å bare være en eks. 

Anonymkode: e152c...af4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn var min ex også... Løy om totalt ubetydelige ting og når jeg konfronterte ham med dette var unnskyldningen "Jeg sa det jeg trodde du ville høre" eller "Jeg ville fremstille meg selv bedre enn jeg er". Vel... Et forhold uten ærlighet var ikke helt det jeg gikk etter da. 

Anonymkode: c5ac5...710

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert lystløgner

Anonymkode: ccd07...fb1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Dater du min eksmann?? Ble helt gal av at han stadig fortalte småløgner om totalt uinteressante ting. 

Noen ganger løg han for å fremstille seg selv bare bittelitt bedre enn hva som er sant. 

Gjett om det begynte å bli pinlig da min øvrige familie også la merke til dette etterhvert... 

Jeg har skutt denne kandidaten i vinden men om du tenker beholde han der så gjør det klart for ham at du skjønner og får med deg når han fikser på sannheten! Kanskje de trenger terapi? Ikke godt å si men virker mindre smart når alle andre starter å gjennomskue og legge merke til usannheter på løpende bånd 🙄

Han virker overraskende ærlig på alle andre områder, så jeg lurer på om han fortsatt har følelser for henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du konfrontert han?

Anonymkode: 3c32f...37d

På det første ja. Det andre nei. Da jeg nevnte den første situasjonen la han til nyanser, men jeg føler at han enten forenklet ting veldig med vilje eller så løy han. Ser for meg at han sier "du må ha misforstått " hvis jeg konfronterer ham om kjønn på hundene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er du sammen med min eks? Han også løy om eksen sin som ikke viste seg å bare være en eks. 

Anonymkode: e152c...af4

Det finnes mange lystløgnere. Sannsynligheten er svært liten for at det er samme person. 

AnonymBruker
Skrevet

Dump og løp. Jeg er gift med en mytoman. De blir ikke bedre med årene.

Anonymkode: e5820...671

AnonymBruker
Skrevet

Altså, følg magefølelsen din! 

Anonymkode: 20732...1ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg løy også/unnlot å si enkelte ting om eksen. Eksen er sprø (faktisk. Han hadde et sammenbrudd før/under bruddet). Jeg var fortvila over alt dramaet som fulgte (eksen pleide feks å ringe meg på jobb og skjelle meg ut, inntil jeg slutta å ta telefonen), og jeg ville ikke dra nye kjæresten inn i noe av det. 

Anonymkode: ddd9b...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...