AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hadde mitt første one night stand etter en lang periode i ett forhold. Han jeg lå med har jeg visst hvem var siden ungdomsskolen, og hadde et lite crush på han da. Han har sendt meg en del snapper som jeg har svart på, og det har vært litt små snakk men ikke noe særlig personlig da jeg egt ikke var interessert. Men nå har han sluttet å sende meg snapper og har begynt å reade på fellessnapper jeg sender. Men jeg er blitt interessert nå, og ønsker å bli bedre kjent med fyren. Men er dette lurt da han ikke svarer på fellessnapper lengre? Og hva kan jeg sende for å åpne en litt mer personlig samtale? Anonymkode: 2f818...f21
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Reade på? Det finnes sikkert et norsk word for that. Hva kan du sende? I stedet for å spille spill rundt grøten, så inviterer du på en date, eller spør om han har lyst til å møtes. Prøv å venn deg til direkte kommunikasjon, det fungerer best på voksne menn og kvinner. Anonymkode: 3403f...757 9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Han jeg lå med har jeg visst hvem var siden ungdomsskolen Hvor mange uker siden var det da i såfall? Anonymkode: 4797c...a42
Saraperdersen0098 Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor mange uker siden var det da i såfall? Anonymkode: 4797c...a42 Det er vell 3 uker siden nå
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 2 hours ago, Saraperdersen0098 said: Det er vell 3 uker siden nå Da er det muligens for sent. Tenker du må enten ta ordentlig initiativ og si at du ønsker å møtes eller å akseptere at det ikke ble noe mer. Anonymkode: e19a6...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 Spør om han er åpen for kaffe/øl. Eller noe sånt. Anonymkode: 775fa...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå