Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har vært sammen med en person som man ville være sammen med for alltid og var overbevist om at han/henne var ditt livs store kjærlighet men så ble det ikke slik? Og hvorfor?

Anonymkode: af0eb...841

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ting forandrer seg med tiden 

Anonymkode: 0f77b...db5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert mange. Sjekk skilsmissestatistikken. 

Anonymkode: 32e80...2fb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😏 Helt til jeg traff en som jeg klaffer enda bedre med 🥺 Har ikke skjedd noe/gjort noe med han, men føler det er han jeg savner 

Anonymkode: 08c34...669

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det noen her som har vært sammen med en person som man ville være sammen med for alltid og var overbevist om at han/henne var ditt livs store kjærlighet men så ble det ikke slik? Og hvorfor?

Det er vel nesten alle, det..

Anonymkode: 1ec35...6f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er vel nesten alle, det..

Eh, nei, det er cirka halvparten. 

Anonymkode: 9a7f8...922

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eh, nei, det er cirka halvparten. 

Er flere brudd enn det er skilsmisser...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vil jo tro at det er tilfellet for alle som har giftet seg og deretter blitt skilt..? 

Anonymkode: ffdd8...0e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har da aldri gått inn i et forhold med en person uten å ha trodd nettopp dette. Utroskap, løyner, endring i personlighet eller andre ting har fått meg til å innse at de ikke er det på sikt 

Anonymkode: f6dfe...1ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er flere brudd enn det er skilsmisser...

Ja, men det er jo bare halvparten av de som opplever brudd som «skulle ønske det varte resten av livet». Vi andre er jo bare lettet for at det ikke blir det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men det er jo bare halvparten av de som opplever brudd som «skulle ønske det varte resten av livet». Vi andre er jo bare lettet for at det ikke blir det. 

Da vet du noe som jeg ikke vet. Vil tro det er rimelig vanlig å gå inn i forhold med store ønsker og forhåpninger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Da vet du noe som jeg ikke vet. Vil tro det er rimelig vanlig å gå inn i forhold med store ønsker og forhåpninger. 

Ja, når man går inn i forholdet så håper man jo på at det skal gå bra. 

Likevel, det å gå inn med bare drømmer og håp - store ønsker og forhåpninger, som du sier, eller livs kjærlighet som det står om i HI - og ingenting mer, det er jo det som tar knekken på forholdet.

Men vi andre lærer oss jo etter hvert at det er bare å holde seg unna svulstige og romantiske mennesker. Da går det som regel fint og flott. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Likevel, det å gå inn med bare drømmer og håp - store ønsker og forhåpninger, som du sier, eller livs kjærlighet som det står om i HI - og ingenting mer, det er jo det som tar knekken på forholdet.

Men vi andre lærer oss jo etter hvert at det er bare å holde seg unna svulstige og romantiske mennesker. Da går det som regel fint og flott. 

Glemte forresten; Klippen i mitt liv.

Bruker noen det begrepet så er det bye bye baby. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok det er mange som tenker at den store kjærligheten bare forblir den store kjærligheten automatisk. Et langvarig forhold krever mye innsats fra begge.

Anonymkode: f1142...c06

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg brukte ikke ordet "bare".

Nordmenn er et nøkternt folk, og det er nok ikke pga for svulstige kjærlighetserklæringer at de fleste forholdene tar slutt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tror nok det er mange som tenker at den store kjærligheten bare forblir den store kjærligheten automatisk. Et langvarig forhold krever mye innsats fra begge.

Akkurat.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg brukte ikke ordet "bare".

Nordmenn er et nøkternt folk, og det er nok ikke pga for svulstige kjærlighetserklæringer at de fleste forholdene tar slutt. 

Spiller ingen rolle.

Du får tro hva du vil. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Du får tro hva du vil. 

Ja, det gjør vi jo alle. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ihvertfall utbredt å mene at alle andre sikkert ikke gjorde en innsats. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...