Gå til innhold

Hvordan vise at jeg er interessert?

Saraperdersen0098

Anbefalte innlegg

Hadde mitt første one night stand etter en lang periode i ett forhold. Han jeg lå med har jeg visst hvem var siden ungdomsskolen, og hadde et lite crush på han da. Han har sendt meg en del snapper som jeg har svart på, og det har vært litt små snakk men ikke noe særlig personlig da jeg egt ikke var interessert. Men nå har han sluttet å sende meg snapper og har begynt å reade på fellessnapper jeg sender. Men jeg er blitt interessert nå, og ønsker å bli bedre kjent med fyren. Men er dette lurt da han ikke svarer på fellessnapper lengre? Og hva kan jeg sende for å åpne en litt mer personlig samtale? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saraperdersen0098 skrev (På 2021-7-27 den 2.23):

Hadde mitt første one night stand etter en lang periode i ett forhold. Han jeg lå med har jeg visst hvem var siden ungdomsskolen, og hadde et lite crush på han da. Han har sendt meg en del snapper som jeg har svart på, og det har vært litt små snakk men ikke noe særlig personlig da jeg egt ikke var interessert. Men nå har han sluttet å sende meg snapper og har begynt å reade på fellessnapper jeg sender. Men jeg er blitt interessert nå, og ønsker å bli bedre kjent med fyren. Men er dette lurt da han ikke svarer på fellessnapper lengre? Og hva kan jeg sende for å åpne en litt mer personlig samtale? 

Hei. Litt feil forum du postet i, kanskje derfor svarene har uteblitt.

Å ikke svare på fellessnapper er vel ganske normalt. Ikke veldig ofte jeg gjør det. Kan du ikke sende han en privat snap? Si at du er interessert, f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...