Anonymt12345 Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Hei!😄 jeg har da havnet på venteliste på 1 valget mitt som var tip etter 1 inntaket. Det skal være 2 klasser på linja men jeg ligger på 2 plass noen som har erfaring med sjansen for og komme inn da? Har virkelig ikke lyst og gå 2 eller 3 valget som jeg fikk tilbud om!! Alle sier at jeg ligger bra Ann men vet ikke helt hva jeg skal tro så hadde vært greit med svar fortest mulig før 2.inntaket 6.august!😅
Anonymt12345 Skrevet 26. juli 2021 Forfatter #2 Skrevet 26. juli 2021 Anonymt12345 skrev (4 minutter siden): Hei!😄 jeg har da havnet på venteliste på 1 valget mitt som var tip etter 1 inntaket. Det skal være 2 klasser på linja men jeg ligger på 2 plass noen som har erfaring med sjansen for og komme inn da? Har virkelig ikke lyst og gå 2 eller 3 valget som jeg fikk tilbud om!! Alle sier at jeg ligger bra Ann men vet ikke helt hva jeg skal tro så hadde vært greit med svar fortest mulig før 2.inntaket 6.august!😅 Snittet i fjor var 2.9 som siste som kom inn😅Og jeg har 3.3 så må ha økt vis det har noe og si😄
Skeeter Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Det varierer veldig med klassestørrelser og lignende, men det er ikke uvanlig at 2-3 dropper ut før skolestart eller de første ukene. Lykke til
Anonymt12345 Skrevet 5. august 2021 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2021 Skeeter skrev (På 29.7.2021 den 22.46): Det varierer veldig med klassestørrelser og lignende, men det er ikke uvanlig at 2-3 dropper ut før skolestart eller de første ukene. Lykke til Takk☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå