AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Hei jeg er ei jente på 27 år og Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 mnd nå. vi har snakket om å flytte til Oslo sammen men det er vare noe jeg må få klarhet i. før meg var han sammen med noen i over 5 år. han snakker en del med eksen sin på snap og Facebook. Han sier de bare er venner og ikke vil hverandre vont, noe som jeg skjønner men vi ble enig om at han sa ifra vær gang de snakket sammen eller hun sendte han snap/mld. Og han har ikke sakt fra om alle gangene, noe jeg fant ut på mobilen hans. han har hentet ut pakke til henne og levert det hjemme hos henne. En natt leste jeg meldingene på tlf hans og da snakket de om hvilke halloweenkostyme de skulle ha på seg og «hvordan gikk koronatesten». Han hjalp henne også å flytte ut av leiligheten hennes. alle meldinger jeg har lest så har det ikke vært noe form for flørt, men et par mnd før vi ble sammen ville hun ha han tilbake. men etter det har de ikke snakket og noe sånt, i tilfelle er det slettet. er dette greit å ha et såpass forhold til eksen som man har vært forlovet med? Anonymkode: 7d6ef...5f0
Gjest Alterego666 Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): alle meldinger jeg har lest så har det ikke vært noe form for flørt, men et par mnd før vi ble sammen ville hun ha han tilbake. men etter det har de ikke snakket og noe sånt, i tilfelle er det slettet. Du brøt loven og snoket på telefonen hans for å få sikkerhet, og nå er du bare blitt emda mer usikker. Vi vet ikke om han har brutt din tillit, men vi vet at du har brutt hans. Gratulerer! Håper du er stolt.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Alterego666 skrev (1 minutt siden): Du brøt loven og snoket på telefonen hans for å få sikkerhet, og nå er du bare blitt emda mer usikker. Vi vet ikke om han har brutt din tillit, men vi vet at du har brutt hans. Gratulerer! Håper du er stolt. Jeg vet og jeg har dårlig samvittighet for det. Har vare gjort d 2 ganger. Og han vet det så vi er good Anonymkode: 7d6ef...5f0
Kero Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei jeg er ei jente på 27 år og Jeg og kjæresten min har vært sammen i 2 mnd nå. vi har snakket om å flytte til Oslo sammen men det er vare noe jeg må få klarhet i. før meg var han sammen med noen i over 5 år. han snakker en del med eksen sin på snap og Facebook. Han sier de bare er venner og ikke vil hverandre vont, noe som jeg skjønner men vi ble enig om at han sa ifra vær gang de snakket sammen eller hun sendte han snap/mld. Og han har ikke sakt fra om alle gangene, noe jeg fant ut på mobilen hans. han har hentet ut pakke til henne og levert det hjemme hos henne. En natt leste jeg meldingene på tlf hans og da snakket de om hvilke halloweenkostyme de skulle ha på seg og «hvordan gikk koronatesten». Han hjalp henne også å flytte ut av leiligheten hennes. alle meldinger jeg har lest så har det ikke vært noe form for flørt, men et par mnd før vi ble sammen ville hun ha han tilbake. men etter det har de ikke snakket og noe sånt, i tilfelle er det slettet. er dette greit å ha et såpass forhold til eksen som man har vært forlovet med? Anonymkode: 7d6ef...5f0 Hvis du tviler på han allerede etter 2 mnd, så tror jeg du har en del ting du må rydde opp i selv før du i det heletatt innleder noe forhold. Din store frykt er altså at han har vært utro med eksen, og det ville ha vært høyst merkelig. Hvorfor skulle de 2 sånn i første omgang ha brutt opp hvis det er tilfelle. Menn forlater sine kjærester for å finne en ny kvinne, og kvinnene de prøver å finne seg selv etter brudd. Ergo er kvinnene ferdige, mens menn er på jakt etter noe nytt. En eks er sjeldent interessant annet enn for meget spesielle menn. Ja, jeg har opplevd noe av det samme som du har opplevd. At hun har truffet eksen å kjørt han hjem fra fest og slikt, de treffes også en sjelden gang på butikken og slår av en prat. Min mening er at det er mer enn jeg noen gang har gjort eller kommer til å gjøre ovenfor en eks, men folk er forskjellige. At hun jeg er sammen med gjør det etter det lille hun, og bekjente har fortalt om bruddet er egentlig ganske uforståelig. Det var en uryddig måte å gjøre ting på fra hans side den gangen han gjorde det slutt. Hvis han opplever at han har noen form for meldeplikt ovenfor deg vil det kun virke mot sin hensikt. Tipper han meldte fra i starten, du ble småsjalu og det var det? Da gidder han ikke si mer, men at han finner seg i dette i det hele tatt er mer merkelig. Endret 27. juli 2021 av Kero 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Jeg synes det er greit å ha et vennskapelig forhold til ekser. Men det er kun DU som velger hva DU synes er greit. Du kan ikke nekte han å være venn med eksen, men du kan avslutte forholdet om du ikke godtar det. Anonymkode: b7d18...bb9 1
Silva Pluvialis Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er greit å ha et vennskapelig forhold til ekser. Men det er kun DU som velger hva DU synes er greit. Du kan ikke nekte han å være venn med eksen, men du kan avslutte forholdet om du ikke godtar det. Anonymkode: b7d18...bb9 Enig. Ingenting kan vel være bedre enn å avslutte et forhold i vennskapelig ånd. Mye verre med de som sliter med senskader etter en grusom ex. Jeg hadde bare tatt det positivt om kjæresten min hadde god tone med en ex - så lenge det ikke var romantiske følelser involvert. 2
Realverdien Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Han er ikke ferdig med tidligere forhold. Da blir det vanskelig for deg. Er så klart begrenset hvor 'slutt' det er dersom man skal på Halloween fest og han henter pakker på posten for henne. Du er nok rebounden hans. Alle som ikke er født i går vet hvor fort han faller tilbake til gamle vaner og puler henne. Du bør trekke deg tilbake til denne idioten bestemmer seg for hvem han vil ha.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Enig. Ingenting kan vel være bedre enn å avslutte et forhold i vennskapelig ånd. Mye verre med de som sliter med senskader etter en grusom ex. Jeg hadde bare tatt det positivt om kjæresten min hadde god tone med en ex - så lenge det ikke var romantiske følelser involvert. de hilser på hverandre og slikt når de møtes. Det jeg ikke skrev var at hun var veldig sjalu på meg ig er det fortsatt. hun spurte venner av han hvordan jeg var og stalket meg daglig i følge av noen andre. derfor ble jeg skeptisk. Hun spurte også familiemedlemmer av kjøresten hvordan jeg var, om jeg var fin og om de likte meg bedre enn hun. så derfor hadde jeg ikke særlig sansen for henne etter det. de snakker ikke på mobil og de er good. Anonymkode: 7d6ef...5f0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det jeg ikke skrev var at hun var veldig sjalu på meg ig er det fortsatt. hun spurte venner av han hvordan jeg var og stalket meg daglig i følge av noen andre. derfor ble jeg skeptisk. Hun spurte også familiemedlemmer av kjøresten hvordan jeg var, om jeg var fin og om de likte meg bedre enn hun. så derfor hadde jeg ikke særlig sansen for henne etter det. de snakker ikke på mobil og de er good. Det var jo litt vesentlig informasjon du utelot, da... Men tror ikke han ville vært utro med en stalker, da 🤔 Skjønte ikke den siste setningen din...? Anonymkode: b7d18...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå