AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Vi har vært sammen i et par år nå og har sex 2-3 ganger i uka. Men problemet er at han er aldri kåt sånn som jeg. Han er ofte sliten å sitter å ser på film helt til han må legge seg så da har vi sex i kanskje 4 min og så er han ferdig og sovner. han lar meg sjeldent suge han eller noe sånt. Jeg blir så frustrert. han bestemmer hva vi skal gjøre i senga også. jeg syns vi har bra sex når vi først har det men kunne tengt meg å hatt det oftere og lengre. jeg elsker han over alt, men før jeg møtte han var jeg i et annet forhold hadde vi perfekt sex, og han var mye «røffere» noe som jeg liker. Savner faktisk litt sexlivet til meg og eksen men ikke selve eksen i det heletatt hvis dere skjønner. Er bare redd det skal bli et stort problem i forholdet, da jeg har et større behov for sex enn kjæresten min. Anonymkode: 3fb60...120 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 En problemstilling som er tatt opp hundrevis av ganger her. Sensus i stikkordsform: Det blir ikke bedre. Du eier problemet, og den med minst lyst vil aldri jobbe med saken. Sex er ikke det viktigste i forholdet, helt til det ikke fungerer, da er det plutselig alt. Dårlig livsstil, stress, psykiske lidelser, og bruk av antidepressiva gjør slikt stadig mer utbredt. Pliktsex funker ikke for menn heller. Han virker å ha veldig lite overskudd, så mulig du kan vinkle det inn den veien. Legesjekk, kosthold, trening, arbeidsforhold etc. Anonymkode: a72bb...be1 9
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Du får høyre med han @Realverdien om ikkje han kan ta ein runde eller to med deg. Verkar som han er åpen for å "hjelpe" damer som deg. Anonymkode: 58998...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 For å vere litt meir seriøs så er det eit klassisk problem dette med ulik sexlyst mellom partnerane. Som AB be1 skriv så blir det nok ikkje betre. Han karen din verkar ikkje så happy i forholdet, men gidd ikkje gjere noko med det så det er vel der rota til problemet ligg. Anonymkode: 58998...c5b 1
Realverdien Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får høyre med han @Realverdien om ikkje han kan ta ein runde eller to med deg. Verkar som han er åpen for å "hjelpe" damer som deg. Anonymkode: 58998...c5b Her ser vi jo ulempene ved samboerskap. Fyren er lei av sild og poteter hver dag, og har ikke skamvett engang nok til å motta en blowjob for å gi'a illusjonen av emsjonell nærhet. Heldigvis har jeg aldri hatt slike problemer, da damene er på strikt overnattingsbasis og ikke innflyttere hos meg. Da er hver dame som en nyåpnet boks milkshake, fersk, fresh, avkjølt og rett fra kjøleskapet. MEN, noen tips har jeg da til de levende døde i samboerskapet; Liker ikke dette med at damen vil ha "røff sex", da det er tegn på manglende selvbilde. Prøv heller om du ikke kan få følelsesmessig nærhet. Spør om du kan få ligge på fanget hans mens han ser film og om han kan kose med håret ditt. Be ham legge seg ned så masserer du ham med slik eterisk olje fra sexbutikkene. Slike ting. Lær ham å slappe av sammen med deg, så kommer vel knullingn før eller siden, med mindre han er homo. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Du er heldig om han klarer å "holde ut " i 4 minutt. Ikke så aller verst det. Forstår om du er frustrert. Som flere skriver, det kommer nok desverre ingen endring ift dette, kjærsten din er bare slik, så enkelt er det. Her holdes det ut max 1- 2 min, med kondom, og svært sjelden kanskje hver 3-4 måned om ikke mer. Anonymkode: 5b8b1...db6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå