AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Okei, dette er superteit - fordi jeg vet at likes ikke har noe å si i den virkelige verden. Men, det er en fyr jeg har pratet med i lang tid på Tinder og senere andre sosiale medier. Vi har masse til felles og har møttes to ganger. Sommeren har gjort det vanskelig å få kontinuitet og møtes fysisk, så vi har måttet bruke sosiale medier til å holde sporadisk kontakt. Han har dog bedt meg med på noe i løpet av sommeren, men vi har vært på hvert vårt sted. Dette er første sommer han er singel på en lang stund. Men så til spørsmålet: Han liker aldri noen bilder av meg på Instagram, men kan like andre bilder jeg poster, som feks av landskap og andre greier. Og så dumper han nedi DM’en min fra tid til annen. Korte meldinger som regel. Vi har noen felles følgere, men det er ingen andre enn han jeg har vært på date med. Han kan fint like influenceres eller damer, som har kjæreste, som han kjenner sine bilder. Er dette et tegn på at han ikke er interessert i meg? Eller spiller han kostbar? Legger jeg for mye i likes eller har det faktisk noe å si? Og hvordan er gutter på dette? Anonymkode: 1c222...87e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Okei, dette er superteit - fordi jeg vet at likes ikke har noe å si i den virkelige verden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Legger jeg for mye i likes eller har det faktisk noe å si? Kvitt deg med hele jævla Instagram, og begynn å snakk med folk. Håper du ser hvor usunt det er, når du baserer hele ditt verdensbilde, på responsen du får på SoMe. Anonymkode: 03093...d11 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Legger jeg for mye i likes eller har det faktisk noe å si? Her er alt som har noe å si, og svarene på disse to spørsmålene er ja, og så nei. Likes har ingenting å si. Lev i verden, drit i reaksjoner på instagram og andre sosiale medier. Vi har blitt ALT for opphengt i "reaksjoner" som dette, gir du ikke en tommel opp/en like på rette stedet så må det være noe galt. Nei, det må det virkelig ikke! Anonymkode: b4f56...e84 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Han høres veldig forsiktig ut som gutt? Det kan jo tenkes at han ikke "tør" å gi deg like på bildene dine fordi han er redd for at du da skal skjønne at han liker deg. Er ikke så skummelt med blomster og fjell, bildene av venner og venners kjærester, og de som alle gir likes til -men hun søte jenta, det er skummelt det. Tenk om, nei, tør ikke tenke, hun liker meg sikkert ikke på den måten, vil ikke være innpåsliten, kanskje jeg ikke er bra nok -typiske tanker dette, som alle kan få... Bor dere et stykke unna hverandre eller? Anonymkode: b8249...929 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Jeg dater også en hvor vi bevisst ikke responderer på hverandres some-kanaler. Jeg gratulerte han feks ikke med dagen på Facebook. Han liker ikke eventuelle bilder jeg legger ut, men sender gjerne en kommentar om bildet privat. Dette fordi vi ønsker å holde relasjonen vår sånn noenlunde privat selv om det ikke er hemmelig at vi møtes Anonymkode: 3304a...51a
Enterprises Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Okei, dette er superteit - fordi jeg vet at likes ikke har noe å si i den virkelige verden. Men, det er en fyr jeg har pratet med i lang tid på Tinder og senere andre sosiale medier. Vi har masse til felles og har møttes to ganger. Sommeren har gjort det vanskelig å få kontinuitet og møtes fysisk, så vi har måttet bruke sosiale medier til å holde sporadisk kontakt. Han har dog bedt meg med på noe i løpet av sommeren, men vi har vært på hvert vårt sted. Dette er første sommer han er singel på en lang stund. Men så til spørsmålet: Han liker aldri noen bilder av meg på Instagram, men kan like andre bilder jeg poster, som feks av landskap og andre greier. Og så dumper han nedi DM’en min fra tid til annen. Korte meldinger som regel. Vi har noen felles følgere, men det er ingen andre enn han jeg har vært på date med. Han kan fint like influenceres eller damer, som har kjæreste, som han kjenner sine bilder. Er dette et tegn på at han ikke er interessert i meg? Eller spiller han kostbar? Legger jeg for mye i likes eller har det faktisk noe å si? Og hvordan er gutter på dette? Anonymkode: 1c222...87e Likes har "ingen" ting å si. Allikevel lager du en post om at du reagerer på at du ikke har fått likes 😆
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Ser for meg veldig arrogante og kjipe mennesker som svarer her. Alltid samme svarene på dette tema. Leste en artikkel en gang skrevet av en psykolog som snakket om dette og det med å blokkere noen som visstnok ikke har noe å si, men hun skrev at sosiale medier er en gjenspeiling av våre relasjoner, og selv om noe skjer på en plattform er det jo vi som står bak handlingene på plattformen. Det er normalt å være litt usikker når man liker noen, så ser du han liker andre sine bilder men ikke dine er det naturlig at du stiller spørsmål med det. Jeg er enig med innlegget jeg siterer under her, har vært min erfaring 3 hours ago, AnonymBruker said: Han høres veldig forsiktig ut som gutt? Det kan jo tenkes at han ikke "tør" å gi deg like på bildene dine fordi han er redd for at du da skal skjønne at han liker deg. Er ikke så skummelt med blomster og fjell, bildene av venner og venners kjærester, og de som alle gir likes til -men hun søte jenta, det er skummelt det. Tenk om, nei, tør ikke tenke, hun liker meg sikkert ikke på den måten, vil ikke være innpåsliten, kanskje jeg ikke er bra nok -typiske tanker dette, som alle kan få... Bor dere et stykke unna hverandre eller? Anonymkode: b8249...929 1 hour ago, AnonymBruker said: Anonymkode: a7d8d...140 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser for meg veldig arrogante og kjipe mennesker som svarer her. Alltid samme svarene på dette tema. Leste en artikkel en gang skrevet av en psykolog som snakket om dette og det med å blokkere noen som visstnok ikke har noe å si, men hun skrev at sosiale medier er en gjenspeiling av våre relasjoner, og selv om noe skjer på en plattform er det jo vi som står bak handlingene på plattformen. Det er normalt å være litt usikker når man liker noen, så ser du han liker andre sine bilder men ikke dine er det naturlig at du stiller spørsmål med det. Jeg er enig med innlegget jeg siterer under her, har vært min erfaring Anonymkode: a7d8d...140 Tusen takk for et seriøst svar :) I 2021 er likes en del av det å vise interesse (spes for de under 40). Den som sier noe annet juger. Det skal sies at denne fyren også tilbringer mye tid på SoMe, så jeg vet at han både ser og liker andre ting. Det rareste er at han har bikket gode 35 år. Vet at han har hatt veldig unge kjærester før, så kanskje han er litt mer nervøs enn den gjennomsnittlige mann på hans alder. Husker første gangen jeg traff ham - da var virket han veldig usikker. Nesten unnvikende, og jeg lurte på om han var interessert i meg over hodet… TS Anonymkode: 1c222...87e 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk for et seriøst svar I 2021 er likes en del av det å vise interesse (spes for de under 40). Den som sier noe annet juger. Det skal sies at denne fyren også tilbringer mye tid på SoMe, så jeg vet at han både ser og liker andre ting. Det rareste er at han har bikket gode 35 år. Vet at han har hatt veldig unge kjærester før, så kanskje han er litt mer nervøs enn den gjennomsnittlige mann på hans alder. Husker første gangen jeg traff ham - da var virket han veldig usikker. Nesten unnvikende, og jeg lurte på om han var interessert i meg over hodet… TS Anonymkode: 1c222...87e Det kan være det, men det trenger ikke nødvendigvis å være det. Å la være å trykke liker kan også være en del av gamet. Man vil f.eks. ikke gi den andre parten et inntrykk av at man stalker dem på sosiale medier. Hvis han virker som en litt nervøs fyr i utgangspunktet, er han gjerne også av den typen som overtenker disse tingene? Da kan han lett finne på å gjøre noe sånt. Selv er jeg 33, dater en fyr nå, men trykker aldri liker på FB-postene hans. Foretrekker at datingen vår holdes i private kanaler. Tenker det er et større rødt flagg at han trykker liker på masse influencer-poster? Dét er heller umodent av ham... Anonymkode: 3618d...cbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå