Gå til innhold

Skorpionsex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen skorpioner her som er i forhold med en annen skorpion? For ordens skyld stjernetegn;) Vet ikke om dette med astrologi  og samlivssider, men jeg lurer fordi jeg har møtt  en  ekte skorpion og  føler det stemmer med beskrivelsene på forskjellige nettsider.  Særlig med tanke på  intensitet, hyppighet og temperatur. Så spørsmålet  er: Hvis  du er og har  eller er i et forhold  med en skorpion: Hvordan er sexlivet deres? 

Anonymkode: 2940f...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg er skorpion. Og har vært med 200+ kvinner av ymse kvalitet, stort sett greit gjennomsnitt.

De eneste to damene jeg har hatt noen seriøse tanker om var skorpioner. Det var taust/mystisk*, uten særlig god kommunikasjon verbalt. Men det var egentlig fritt frem for begge så langt man turde å spørre om å få det man ville ha. Det var intenst, svært hyppig, men ikke høy temperatur. Det var rolige, lange seanser, som varte i 2 og 3 timer. Man skulle tro hun ene trente til dykkerlappen sin så lenge var hun nede. Og for så vidt ditto meg, men Madrugada var veldig inn den gangen og slikket meg gjerne industrial silence I og II fordi stoner rock var veldig inn. 

Traff a på butikken forrige helg. 40 år gammel, tynn og solkrembrunet. Måtte panikkhandle fordi 4-åringen måtte tisse. Jaja... Så dodga man den kula også. 

Skorpion + Skorpion kan anbefales, men vær forberedt på å være tålmodig. 

*Skorpionen er vel kjent for å være mystisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Om du leser om alle stjernetegnene, vil du nok finne flere som stemmer. De er alle  lagd for å passe til flest mulig mennesker, det er ingen ekte kunnskap eller forskning bak dette. Dersom det virkelig hadde vært sant, hadde man lett kunne bevise dette ved at alle i et vist stjernetegn hadde vært akkurat slik det ble beskrevet, men slik er det absolutt ikke. Er det absolutt alt ved deres stjernetegn som passer, eller legger du kun vekt på de du gjenkjenner? 

Anonymkode: df530...8aa

• Liker 1
Skrevet

Er skorpion, og har vært med en skorpion. Vi krasjet veldig sexuelt, da det senere viste seg at begge var underdanige. Vi bare hadde ikke ordene til å beskrive det den gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-7-27 den 4.09):

Om du leser om alle stjernetegnene, vil du nok finne flere som stemmer. De er alle  lagd for å passe til flest mulig mennesker, det er ingen ekte kunnskap eller forskning bak dette. Dersom det virkelig hadde vært sant, hadde man lett kunne bevise dette ved at alle i et vist stjernetegn hadde vært akkurat slik det ble beskrevet, men slik er det absolutt ikke. Er det absolutt alt ved deres stjernetegn som passer, eller legger du kun vekt på de du gjenkjenner? 

Anonymkode: df530...8aa

Vet ikke om alt passer med beskrivelsene av skorpioner, men når det kommer  til sex, så stemmer  alt. Vi er begge veldig  intense  i senga og har aldri før møtt noen så likesinnede på dette feltet. Noen ganger tenker  vi at det grenser til lidelse når vi ikke får gjort det fire ganger i døgnet, men så kan jo stjernetegnet være en trøst😅 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...