Gå til innhold

Nummer 5 på 10 på topp i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det i hvert fall fire stykker som har enda mindre liv enn deg. ;)

Skrevet

:ler:

Synes du gjør en flott jobb for å skape litt liv her, mysan. Gjør noe i stedet for å klage - bra! ;)

Gjest Homer Simpson
Skrevet
:ler:

Synes du gjør en flott jobb for å skape litt liv her, mysan. Gjør noe i stedet for å klage - bra!  ;)

Jeg synes da persontrakkaseringstråden til Mysan var fin jeg. Det var deilig å slenge ut dritt og spydigheter til brukerne her, og jeg følte meg som et roligere og mer avbalansert menneske etter det. Det var også deilig å få litt "spanking" av Mysan og de andre :sjarmor:

Skrevet
Jeg synes da persontrakkaseringstråden til Mysan var fin jeg. Det var deilig å slenge ut dritt og spydigheter til brukerne her, og jeg følte meg som et roligere og mer avbalansert menneske etter det. Det var også deilig å få litt "spanking" av Mysan og de andre  :sjarmor:

Ja, jeg tenker du koste deg!! :ler:

Skrevet
Jeg synes da persontrakkaseringstråden til Mysan var fin jeg. Det var deilig å slenge ut dritt og spydigheter til brukerne her, og jeg følte meg som et roligere og mer avbalansert menneske etter det. Det var også deilig å få litt "spanking" av Mysan og de andre  :sjarmor:

JA, er det ikke deilig?? Men du ble jo klipt bort da... i motsetning til oss andre som disset hverandre etter noter lenger foran i tråden :ler: Det er forskjell på folk serru ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet
Da er det i hvert fall fire stykker som har enda mindre liv enn deg. ;)

:frustrert::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...