Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Tror det er på tide jeg får meg et liv.....
Gjest LoisLane Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Da er det i hvert fall fire stykker som har enda mindre liv enn deg.
Fru Fomle Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Synes du gjør en flott jobb for å skape litt liv her, mysan. Gjør noe i stedet for å klage - bra!
Gjest Homer Simpson Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Synes du gjør en flott jobb for å skape litt liv her, mysan. Gjør noe i stedet for å klage - bra! ← Jeg synes da persontrakkaseringstråden til Mysan var fin jeg. Det var deilig å slenge ut dritt og spydigheter til brukerne her, og jeg følte meg som et roligere og mer avbalansert menneske etter det. Det var også deilig å få litt "spanking" av Mysan og de andre
Fru Fomle Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Jeg synes da persontrakkaseringstråden til Mysan var fin jeg. Det var deilig å slenge ut dritt og spydigheter til brukerne her, og jeg følte meg som et roligere og mer avbalansert menneske etter det. Det var også deilig å få litt "spanking" av Mysan og de andre ← Ja, jeg tenker du koste deg!!
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Jeg synes da persontrakkaseringstråden til Mysan var fin jeg. Det var deilig å slenge ut dritt og spydigheter til brukerne her, og jeg følte meg som et roligere og mer avbalansert menneske etter det. Det var også deilig å få litt "spanking" av Mysan og de andre ← JA, er det ikke deilig?? Men du ble jo klipt bort da... i motsetning til oss andre som disset hverandre etter noter lenger foran i tråden Det er forskjell på folk serru
Gjest Vindelspev Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Da er det i hvert fall fire stykker som har enda mindre liv enn deg. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå