AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Jeg så nettopp Age of Adalaine og det var en ting jeg stusset veldig på. Eller så er det jeg som er helt på jordet ? Hun blir jo sammen med Ellis og møter faren hans som var hennes venn for mange mange år tilbake. Hun vil jo ikke at hemmeligheten skal bli rødt for Ellis når faren skjønner at det er henne, så hun stikker og havner i bilulykke. Der sier de at hun døde ved en alder av 107 år(før de fikk liv i henne igjen). Faren til Ellis er jo IKKE i nærheten av 107 år? De burde jo være på samme alder.... noen som kan forklare meg, eller er det en feil i filmen ? Anonymkode: e2ae2...0d4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Hun hadde "stått stille" i alder en stund før hun møtte faren. De var dermed ikke like gamle på det tidspunktet de møttes om man tenker fra fødselsdag. Var det ikke derfor hun ikke ble hos faren? Hvertfall sånn jeg husker at jeg forstod det. Begynner å bli en stund siden jeg så filmen. Anonymkode: 34574...d8c 1
TinaChristina Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Hvorfor skulle dette være feil? Hun var jo ikke jevngammel med han på noe tidspunkt.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 Ja, sant.... det var jeg som var på jordet 🙈 - ts Anonymkode: e2ae2...0d4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 De var ikke født samme år. Da de møttes hadde Adaline allerede vært den alderen i mange år. Anonymkode: b01bb...6d1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun hadde "stått stille" i alder en stund før hun møtte faren. De var dermed ikke like gamle på det tidspunktet de møttes om man tenker fra fødselsdag. Var det ikke derfor hun ikke ble hos faren? Hvertfall sånn jeg husker at jeg forstod det. Begynner å bli en stund siden jeg så filmen. Anonymkode: 34574...d8c Jo det stemmer vel. Jeg trodde det var etter hun møtte han at alderen stoppet og at hun måtte dra. Jeg fulgte visst ikke helt med i starten. Anonymkode: e2ae2...0d4
Marvelous Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Åh, den filmen har jeg ikke sett på lenge ❤️
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Den er så bra! Hvor kan jeg se den igjen? ☺️ Anonymkode: 0fe61...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå