AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Booka helt random en 4 dagers tur til Stockholm for der har jeg ikke vært før. Følte det var dårlig planlagt for det ser ut som det ikke er stort å gjøre der? Eller.. det er veldig mye museum og historiske steder osv.. noe jeg overhodet ikke interesserer meg for. Derfor lurte jeg på om det er noe annet å gjøre? Er glad i vannaktiviteter og ting med litt mer fart/action. Samtidig er jeg lat med elendig kondis så mye vandring i sommervarmen funker også dårlig 😅 Anonymkode: 75c92...744
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 https://www.visitstockholm.com/see-do/activities Anonymkode: 8e741...406
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Kommer jo helt an på interesser. Stockholm har mye å by på når det gjelder mat, så vi bruker mye tid på å utforske ulike smaker og viner. Jeg er også glad i shopping i Stockholm, de har et bedre utvalg enn i Norge, og sentre som Mood og Åhlens. Rooftop barer er også en flott sommeraktivitet. Om du ikke orker by og sommervarme tar du bare båt ut til øyene og bruker dagen der. Enten turistbåt der turen også er en del av det, eller rutebåt. Byen i seg selv har mange fine områder. Gamle Stan, Drottningholm, Normmalm (shopping). Vasamuseet synes jeg er flott, om du liker slikt. Abbamuseet er også gøy. Om sommeren trives jeg også godt på Skansen og i Djurgården. Anonymkode: ffe71...c57
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Har ikke så god peiling, men var der for noen år siden og husker at det var veldig hyggelig by, koselige butikker og sånn. Men ikke noe spesielt å gjøre som jeg kan komme på. Fornøyelsespark har de og båtturer.. Anonymkode: 1ecb7...aa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå