Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg tok korona vaksine på syklusdag 1 sent i juni og skulle hatt neste mensen i går, men den kom ikke. Jeg kjenner heller ingen tegn til at den er på vei. Negativ graviditetstest 😕. Pleier vanligvis å ha veldige forutsigbare sykluser. Noen som har hatt stabile sykluser, tatt vaksinen og dermed fått mensen senere enn vanlig? Hvor mye for sen var den evt?

ikke stressa enda, men når man er prøver og ikke gravid så vil man jo bare at mensen skal komme asap så man kan få prøve på nytt. 😕 

Anonymkode: 4322a...642

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var to dager for sen etter første stikk. Vent et par dager og se an😊

Skrevet

Ca 3 dager for sen her. Spent på hvordan neste blir. 

AnonymBruker
Skrevet

jeg fikk også negativ test. mensen kom to dager forsinket. begynte å kikke masse her på forumet på andre som ikke hadde fått positiv før etter ikm 😂

Anonymkode: 7020f...f46

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg fikk også negativ test. mensen kom to dager forsinket. begynte å kikke masse her på forumet på andre som ikke hadde fått positiv før etter ikm 😂

jeg er også veldig stabil forresten. 

AnonymBruker
Skrevet

Min var noen uker sen. Men forventet det egentlig. Mensen min blir lett påvirket. 

Anonymkode: 251fa...d6b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også veldig stabile sykluser, men ble 2-3 dager forsinket etter begge dosene

Anonymkode: 5ba79...eef

AnonymBruker
Skrevet

Var ca 1 uke for sen. 

Anonymkode: b7076...e99

AnonymBruker
Skrevet

Har  normale sykluser, men Eggløsning og mensen ble forsinket med 2 dager

Anonymkode: 8a2f1...d84

AnonymBruker
Skrevet

2-3 dager forsinket her og, foreløpig. Er ikke prøver, men vurderer en test for sikkerhets skyld da dette er veldig uvanlig.. Har også en del murringer/smerte.  

Anonymkode: 9627b...f16

AnonymBruker
Skrevet

Omvendt her. Tok stikk nr to midt i syklusen, og fikk mensen en uke for tidlig.

Anonymkode: 7146e...498

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Kan informere at jeg fikk mensen idag. Så da altså 3 dager senere enn normalt. Må være pga vaksinen ettersom syklusen vanligvis er veldig stabil. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ts her. Kan informere at jeg fikk mensen idag. Så da altså 3 dager senere enn normalt. Må være pga vaksinen ettersom syklusen vanligvis er veldig stabil. 

Normal blødning?

Er på 3. dagen over her... og skal nærmer seg noen timer på fly og reise, ikke akkurat ideelt når jeg leser om de som opplever styrtblødninger. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Normal blødning?

Er på 3. dagen over her... og skal nærmer seg noen timer på fly og reise, ikke akkurat ideelt når jeg leser om de som opplever styrtblødninger. 

Inntil videre virker det som helt normal blødning ja 😊. Ikke noen styrtblødning hvertfall. Ingen store smerter heller faktisk. Pleier vanligvis ha så vondt at jeg må ta paralgin forte, men hittil har det holdt med en Paracet. Så det lovet godt. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hei, jeg tok korona vaksine på syklusdag 1 sent i juni og skulle hatt neste mensen i går, men den kom ikke. Jeg kjenner heller ingen tegn til at den er på vei. Negativ graviditetstest 😕. Pleier vanligvis å ha veldige forutsigbare sykluser. Noen som har hatt stabile sykluser, tatt vaksinen og dermed fått mensen senere enn vanlig? Hvor mye for sen var den evt?

ikke stressa enda, men når man er prøver og ikke gravid så vil man jo bare at mensen skal komme asap så man kan få prøve på nytt. 😕 

Min kom 7dager før tida. Kluss med mensen er visst vanlig akkurat som økning i bryststørrelse pga lymfekjertler osv. Så den kommer nok.

Anonymkode: d013a...6b4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ingen forstyrrelser av vaksinen (tok den andre mensdag). Men derimot var mensen forsinket fem dager syklusen før jeg tok vaksine, selv om den vanligvis er stabil på 26-28 dager (ble altså en 33 dagers syklus). Hadde den syklusen kommet etter at jeg tok vaksinen hadde jeg jo gått ut ifra at det var grunnen, men det var altså helt tilfeldig 🤷‍♀️ så ville vel egentlig bare si at selv om to ting sammenfaller i tid så trenger det ikke være noen årsakssammenheng. 

Anonymkode: 41199...193

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min kom som normalt 

Anonymkode: 0a424...f9e

AnonymBruker
Skrevet

4 dager forsinket her. Venter på den andre mensen nå og foreløpig 2 dager forsinket.

Anonymkode: dcbb8...1a9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mensen et par dager FØR jeg skulle. I tillegg varte den over en uke, når jeg vanligvis er heldig med kun 5-6 dager. Maks irriterende i sommervarmen, men helt overkommelig som eneste symptom på vaksinen 😉

Anonymkode: 87dd4...b3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk ingen forstyrrelser av vaksinen (tok den andre mensdag). Men derimot var mensen forsinket fem dager syklusen før jeg tok vaksine, selv om den vanligvis er stabil på 26-28 dager (ble altså en 33 dagers syklus). Hadde den syklusen kommet etter at jeg tok vaksinen hadde jeg jo gått ut ifra at det var grunnen, men det var altså helt tilfeldig 🤷‍♀️ så ville vel egentlig bare si at selv om to ting sammenfaller i tid så trenger det ikke være noen årsakssammenheng. 

Anonymkode: 41199...193

Dette. Det er så lett å skylde på vaksinen og si at man har sååå stabil syklus, men ærlig talt - ingen har så stabil syklus at den kommer på samme dag hver eneste mnd uten å noen sinne komme tidligere eller senere, påvirkes sykdom, stress, sorg, livet....... etc. 

Anonymkode: ab25c...200

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...