AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Av en eller annen grunn har jeg, med tidenes strieste hår, fått krøller i håret i nakken😅 noen ganger er det kun tydelige bølger i den innerste halve lengen på håret, andre ganger har jeg tydelige korktrekkere i håret bak ørene🙈 så jeg lurer på hva jeg skal gjøre for å lokke frem evt flere krøller?😊 sjampo/balsam/generelle produkter? Hvordan skal jeg i det heletatt behandle håret for å få frem krøllene på en pen måte uten at håret ser ustelt og bustete ut🙈 er ikke vant til at håret stikker til alle kanter, det har jo bestandig hengt rett ned uansett pokker!😂 Anonymkode: 40ff7...8d8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Jeg oppdaget plutselig at jeg får store bølger i håret hvis jeg ikke grer det etter dusj, men bare lar det lufttørke uten å gjøre noe annet enn å tørke med håndkle.. Jeg har jo alltid gredd håret, og evt. fønet det, så hadde ingen anelse om at håret mitt tydeligvis er naturlig bølgete😅 Anonymkode: c1204...a8d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Viktigste er vel fukt, og produkter uten sulfater og silikoner. Gre håret når du har i balsam, aldri etterpå. Bytt ut håndkleet med en gammel t-skjorte eller lignende 😊 sjekk ut curly girl method. Ligger masse på YouTube etc. Også finner du etterhvert ut hva som passer deg. Fikk også plutselig krøller/bølger etter forrige svangerskap. Oppdaget det ikke selv før en frisør sa det 😅 hsr alltid hatt superstritt hår og behandlet det deretter Anonymkode: 85086...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 Tørk håret med en diffuser på føneren. Finnes bruksanvisninger på YouTube 😊 (ikke gre håret etter dusjen) Anonymkode: 53701...cce
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Sier som de andre: Curly Girl Method... Finns grupper på facebook, mange youtubere og sikkert en del på instgram... Prøvde meg første gang for noen uker siden selv, og jaggu ble det fine krøller som holdt i 2 dager😄 Det jeg ikke helt venner meg til er å ikke gre håret, synes det blir så flokete... Men det er sikkert fordi det mangler litt protein og fuktighet.. Skal kure noen uker nå og prøve igjen senere Ellers er det nok mye prøving og feiling til du finner produkter som passer ditt hår Anonymkode: d3a5f...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå