AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Jeg er ikke fan av botox og fillers, derfor ba jeg hudpleieren om å finne noe til meg som ville stramme opp litt, altså en behandling som ikke var hverken botos eller fillers. Hun foreslo Profihlo, og det var jeg gjorde. Bittesmå stikk med hyauloronsyre. Behandlingen var raskt over og gjorde ikke vondt. Hun sa jeg kunne forvente litt blåmerker og "myggstikk"-aktig hud utover kvelden. Så vil alt stabilisere seg i løpet av de neste dagene, og jobbe i huden i omtrent en måneds tid. Varighet på resultat er ca 6-8 mndr, sa hun. Men saken er den at nå er det altså ca 5-6 timer siden behandling, og jeg ser litt hoven ut. Som om jeg har lagt på meg litt og det har lagt seg godt i kinnene mine. Er det normalt med slik hevelse? Når går det ned? Hun sa (og det står overalt på nett) at denne behandlingen ikke endrer utseende eller gir volum (som fillers). Det ville jeg heller ikke ha....Men nå er jeg altså lettere hoven. Noen andre som har tatt denne behandlingen og kan si noe om dere fikk lett hevelse i ansiktet og hvor lenge det varte? ser liksom ut som vektoppgang eller vann i ansiktet....Ikke bra....Ser ellers at huden allerede er strammere, og det er fint, men vil ikke se hoven ut.... Anonymkode: 1e47b...fca
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Myggstikk-aktig hud = hoven (for meg i alle fall.) Anonymkode: a124b...ea7
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Det er helt normalt og vil gå ned. Har erfaring. Anonymkode: ebe64...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er helt normalt og vil gå ned. Har erfaring. Anonymkode: ebe64...3bf Takk...hvor lang tid tar det? liker ikke utseende mitt akkurat nå... Men antar det roer seg. Anonymkode: 1e47b...fca
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Ser bedre ut i dag. Ikke helt kvitt hevelsen men hvertfall sånn at jeg ser ut som meg selv igjen. mangler vel 30% på å se helt normal ut igjen...håper det gir seg snart Anonymkode: 1e47b...fca 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå