AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Er kvinne 29 år og vil så gjerne date og ha et kjærlighetsforhold. ‘’Problemet’’ er bare at jeg er aseksuell. Eneste dating sidene jeg finner er utlandske. Så er det noen aseksuelle menn her? Er villig til å date menn fra 25-45 om kjemien er riktig Anonymkode: 57047...925
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 https://nb-no.facebook.com/avennorge/ Anonymkode: f5b7d...dba
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Bare en ting, husk at ikke alle aseksuelle mennesker er like. Noen av oss liker å ha sex når man er i et forhold, men klarer ikke å ha sex med ONS. Aseksualitet er et spekter. Husk bare å være klar på hva du er ute etter. Anonymkode: 5a46c...e7e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): https://nb-no.facebook.com/avennorge/ Anonymkode: f5b7d...dba AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bare en ting, husk at ikke alle aseksuelle mennesker er like. Noen av oss liker å ha sex når man er i et forhold, men klarer ikke å ha sex med ONS. Aseksualitet er et spekter. Husk bare å være klar på hva du er ute etter. Anonymkode: 5a46c...e7e Takk! 😄 Ja vet det er mye forskjell innenfor aseksuelle 😅 Men vi som kaller oss det har jo en større forståelse av hva det er også. Så må man bare møte den rette med samme preferanser 😊 Er så lei av å bli møtt med «liker du ikke sex?? Prøvd å gå til psykolog? Alle liker sex» ts Anonymkode: 57047...925 1
Duraton Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 On 7/26/2021 at 10:42 PM, AnonymBruker said: Er kvinne 29 år og vil så gjerne date og ha et kjærlighetsforhold. ‘’Problemet’’ er bare at jeg er aseksuell. Eneste dating sidene jeg finner er utlandske. Så er det noen aseksuelle menn her? Er villig til å date menn fra 25-45 om kjemien er riktig Anonymkode: 57047...925 Demiseksuell her. Så er aseksuell helt til jeg føler en forbindelse 🙂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå