Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne 29 år og vil så gjerne date og ha et kjærlighetsforhold. ‘’Problemet’’ er bare at jeg er aseksuell. 

Eneste dating sidene jeg finner er utlandske. 

Så er det noen aseksuelle menn her? Er villig til å date menn fra 25-45 om kjemien er riktig

Anonymkode: 57047...925

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare en ting, husk at ikke alle aseksuelle mennesker er like. Noen av oss liker å ha sex når man er i et forhold, men klarer ikke å ha sex med ONS. Aseksualitet er et spekter. Husk bare å være klar på hva du er ute etter.

Anonymkode: 5a46c...e7e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

https://nb-no.facebook.com/avennorge/

Anonymkode: f5b7d...dba

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bare en ting, husk at ikke alle aseksuelle mennesker er like. Noen av oss liker å ha sex når man er i et forhold, men klarer ikke å ha sex med ONS. Aseksualitet er et spekter. Husk bare å være klar på hva du er ute etter.

Anonymkode: 5a46c...e7e

Takk! 😄 Ja vet det er mye forskjell innenfor aseksuelle 😅 Men vi som kaller oss det har jo en større forståelse av hva det er også. Så må man bare møte den rette med samme preferanser 😊 Er så lei av å bli møtt med «liker du ikke sex?? Prøvd å gå til psykolog? Alle liker sex»

ts

• Liker 1
Skrevet
On 7/26/2021 at 10:42 PM, AnonymBruker said:

Er kvinne 29 år og vil så gjerne date og ha et kjærlighetsforhold. ‘’Problemet’’ er bare at jeg er aseksuell. 

Eneste dating sidene jeg finner er utlandske. 

Så er det noen aseksuelle menn her? Er villig til å date menn fra 25-45 om kjemien er riktig

Demiseksuell her. 
Så er aseksuell helt til jeg føler en forbindelse 🙂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...