Gjest gutt 15 Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 mindre tiss, eller testikler.. det virker som du gjir f### i om jeg begynner med det... forskjell på sprøyte å tabeletter eller???
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Altså.. De jeg kjenner som bolte når jeg var på din alder sliter nå med stoooore psykiske problemer. Penisen blir ikke mindre, men den blir mindre funksjonell,i tidlig alder vil du miste evnen til å få ereksjon. Det høres ikke spennende ut? Du er sikkert full nå, og litt hissig. Men det temperamentet kommer bare til å bli værre ved bruk av steroider. Vannhode får du og. Anbefaler deg å spise proteiner og trene mye.. naturlig.. Du får ikke noe gratis. Min kjære bror har trent siden han var på din alder, og nå har han en vakker kropp, og draget på jentene(20 år). Men intet vannhode
Gjest LoisLane Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 mindre tiss, eller testikler.. det virker som du gjir f### i om jeg begynner med det... forskjell på sprøyte å tabeletter eller??? ← Hvis det er meg du mener gir jeg ikke f. Jeg synes ikke du skal begynne, og jeg synes ikke du skal være så sint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå