Gå til innhold

Har din partner noen gang gjort noe veldig overraskende/spektakulært / romantisk for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en mann som er svært lite romantisk og oppfinnsom, tenker noen ganger at det må være så fint å bli totalt overrasket av noe, uansett om det er smått eller stort. 
Del gjerne hva din partner har gjort for deg som overrasket veldig. 

Anonymkode: ee1c0...121

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja han fridde med pikken :Nikke:

Anonymkode: cfa20...fdc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han tok ut søpla i går. 

Anonymkode: 9715a...542

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei😩

Anonymkode: d4141...056

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

😳

Anonymkode: fac48...427

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

😳

Anonymkode: fac48...427

Anonymkode: c6a7d...fd9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hun spurte ikke etter om de hadde gjort noe svært lite romantisk... 

Anonymkode: 90b45...8a7

Skrevet

Ingenting stort. Men han kjøper gjerne en liten gave når han har vært bortreist. En potte, en bok, en kjøleskapsmagnet etc. Han lytter, han passer på, ser meg, bryr seg, lager mat etc.. små ting som har alt å si. Han kommer aldri til å fri eller å gjøre noe stort eller overraskende, og det går helt fint det 😊 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Eilis skrev (1 minutt siden):

Ingenting stort. Men han kjøper gjerne en liten gave når han har vært bortreist. En potte, en bok, en kjøleskapsmagnet etc. Han lytter, han passer på, ser meg, bryr seg, lager mat etc.. små ting som har alt å si. Han kommer aldri til å fri eller å gjøre noe stort eller overraskende, og det går helt fint det 😊 

En potte? 😳😂

Anonymkode: 602c1...694

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En potte? 😳😂

Anonymkode: 602c1...694

Potteskjuler 😂

AnonymBruker
Skrevet

Han har overrasket med hotell et par ganger og kommet på overraskelsesbesøk til min by når jeg trodde han måtte jobbe. Men nå er vi samboere, og jeg må innrømme at det er de små overraskelsene han gjør i hverdagen jeg setter mest pris på. Som at han kjøper med seg en av favorittene mine fra butikken, leter frem olje og masserer meg når jeg er sliten, eller kjøper inn til et godt måltid ❤️ heldigvis er vi flinke til de små tingene begge to, selv om vi sjelden gjør noe "stort og romantisk". 

Anonymkode: 64178...886

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han er god på å gi oppmerksomhet ❤️ Han inviterte på tur til en romantisk by ved et jubileum & vi hadde en fantastisk tur! Han har også invitert på Spa og helgeturer i Norge. Og så gjør han mange små ting i hverdagen som han vet jeg setter pris på. 

Anonymkode: 9788c...9a3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ferie i Kroatia med mine foreldre, og flere vennepar av dem. Jeg var 27 og hadde ikke kjæresten med siden vi var helt ferske som par og ferien var bestilt lenge i forveien. Etter mange parmiddager og paraktiviteter, følte jeg meg rimelig utenfor og ensom, noe jeg fortalte til kjæresten min på telefon på kveldstid, og sa «kan ikke du bare komme hit?». Morgenen etter stod han utenfor hotellet. 🥰

Et par år senere var vi på reise i USA, og han hadde planlagt en hel dag som overraskelse til meg. Først spiste vi tradisjonelle pannekaker på et fantastisk frokoststed, så bar turen videre til et spa resort hvor vi fikk massasje og koste oss i timesvis i bassengene. Deretter hadde han booket bord på en fantastisk biffrestaurant, og jeg merket at han ble stadig mer nervøs ut over middagen. Etter middagen dro vi ned til en fantastisk strand, så på solnedgangen og han fridde til meg med mormorens ring. 

Ellers gjør han mange fine og romantiske små ting i hverdagen også. Han er en veldig fin mann. 

Anonymkode: 07e14...72f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: 90ac2...774

AnonymBruker
Skrevet

Min eks kom på overraskelsesbesøk til meg mens jeg studerte i en annen by. Så sier han plutselig stolt: Vet du hva? I dag holdt jeg faktisk på å kjøpe med roser til deg! What(!)😳 I hans hode var det et bevis på at han faktisk kunne tenke romantiske tanker (jeg hadde sagt at jeg syns han var litt for lite romantisk..). 🙄

Anonymkode: dda23...b3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...