Gå til innhold

Når er det ok med sex i datingsfasen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en veldig snill og bra mann, har vært på 7 dater. Både ute og hjemme hos hverandre. Sex har ikke vært aktuelt enda, men vi viser jo tegn på at begge har lyst. 
Når er det egentlig normalt å ha sex når man dater?

Må sies at jeg har vært gift i en del år og ble skilt for to år siden. Så er første gang jeg virkelig har datet etter skilsmissen.. så føler meg litt blank 🙈.

Anonymkode: b03f4...853

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer veldig. Det virker som mange har tredje daten som en grense mens andre starter med en ONS og begynner med dating etterpå mens atter andre venter til bryllupsnatta. ;)

Kan ikke gi noe mer konkret svar enn at om du føler at å ha sex med denne mannen nå passer inn i dine 'planer' så er det greit. :)

Skrevet

Det er vel greit å finne ut om man er seksuelt kompatible før man blir alt for emosjonelt knyttet til hverandre. Fallhøyden øker jo med hver date, om man skulle vise seg å ikke passe sammen seksuelt. Snakker her av meget dyrkjøpte erfaringer. Man lever bare en gang, og et utilfredsstillende sexliv er en belastning, selv på ellers gode forhold. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har møtt en veldig snill og bra mann, har vært på 7 dater. Både ute og hjemme hos hverandre. Sex har ikke vært aktuelt enda, men vi viser jo tegn på at begge har lyst. 
Når er det egentlig normalt å ha sex når man dater?

Må sies at jeg har vært gift i en del år og ble skilt for to år siden. Så er første gang jeg virkelig har datet etter skilsmissen.. så føler meg litt blank 🙈.

Anonymkode: b03f4...853

Skjønner jo godt at du venter litt med sexen, det handler jo først og fremst om trygghet. Så hvor fort trygg man blir på hverandre jo fortere ender det opp i sex. Men det kommer også litt på sin egen sexlyst, og uten tegn til sexlyst detter jeg fort av... kjærlighet er ikke nok for meg.

Skrevet

Uten sex tror jeg neppe det hadde blitt så mye som sju dater for min del. 

Skrevet

Fasitsvar finnes ikke, og spørsmålet er derfor ikke mulig å svare ordentlig på.

Sex kan være bra på første date, og det kan være bra på 7. date.

Skrevet

Det er ok med sex når begge er klar for det. Så enkelt er det

AnonymBruker
Skrevet
ArneAnd skrev (1 time siden):

Uten sex tror jeg neppe det hadde blitt så mye som sju dater for min del. 

👆enig

Anonymkode: fd233...b04

Skrevet

Man har sex når man er klar for det.. Altså begge er klar og har lyst. 

AnonymBruker
Skrevet

Klokka 6 er helt topp

Anonymkode: 2c021...a66

Skrevet
Resignert skrev (12 timer siden):

Det er vel greit å finne ut om man er seksuelt kompatible før man blir alt for emosjonelt knyttet til hverandre. Fallhøyden øker jo med hver date, om man skulle vise seg å ikke passe sammen seksuelt. Snakker her av meget dyrkjøpte erfaringer. Man lever bare en gang, og et utilfredsstillende sexliv er en belastning, selv på ellers gode forhold. 

Litt uenig. Ville heller tenkt at det er bedre å bli emosjonelt tilknyttet og trygge på hverandre FØR man begynner å utforske seksualitet. 

Skrevet

Jeg har erfart at damer haster ofte til senga og de blir litt furtne når de må mase på meg. Date 2 og 3 er det hinting. 4 da er det mas og 5 er de borte. 

AnonymBruker
Skrevet

Ligger ikke med menn i datingfase.

Risikosport da jeg ikke kjenner vedkommende godt nok.

Anonymkode: 16e93...157

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...