Gjest Hel Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Føler meg nesten gammel som spør. Har ikke vært på kino på 8 år men skal nå med Lillesky men jeg aner ikke hvor mye det koster lenger. Kommer det ann på filmen eller er det det samme for alt? Eller..?
Lurvina Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Her hvor jeg bor koster det fra 75-80 kr for en voksenbilett på kino. Synes det er ganske dyrt jeg
Grooo Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Dere som går på kino i Oslo, Bergen eller Trondheim, sjekk ut www.kinosonen.no Der får man et rabattkort som gir 8 kr i rabatt pr gang. Ikke så mye kanskje, men noe er det da... Mange andre kinoer har slike rabattsystem også, man forhåndskjøper fem eller fler biletter og får litt rabatt. Og man kan som oftest dele på et slikt kort/hefte, så man trenger ikke gå så ofte selv. Man går jo som regel sammen med noen...
-Fisken- Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Dere som går på kino i Oslo, Bergen eller Trondheim, sjekk ut www.kinosonen.no Der får man et rabattkort som gir 8 kr i rabatt pr gang. Ikke så mye kanskje, men noe er det da... Mange andre kinoer har slike rabattsystem også, man forhåndskjøper fem eller fler biletter og får litt rabatt. Og man kan som oftest dele på et slikt kort/hefte, så man trenger ikke gå så ofte selv. Man går jo som regel sammen med noen... ← Takk for tips
Lassie Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Var på kino i går og så "Madagaskar" som jo er en barnefilm. Betalte 85kr pr. voksen og 65kr pr. barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå