Gå til innhold

Mindreverd på KG

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir folk så sinte når andre gleder seg over hva de får til? 
det er jo helt ekstremt her inne! 
Det er snart ikke en tråd uten drittslenging. Skjønner at folk har mindreverdighetskomplekser, men det får da være måte på??! 
For noen triste og stusslige liv 

Anonymkode: 736df...548

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok sånn ute i den virkelige verden også, men det kommer til uttrykk på en annen måte her inne hvor folk ikke behøver å legge bånd på seg, og er anonyme. Til vanlig kommer det mer til uttrykk i baksnakking og annen, mer subtil drittslenging.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det er snart ikke en tråd uten drittslenging. Skjønner at folk har mindreverdighetskomplekser, men det får da være måte på??! 

Var det du som skrevet isted at du følte deg som verdens beste mamma her inne?

Anonymkode: 0cd0a...c6a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var det du som skrevet isted at du følte deg som verdens beste mamma her inne?

Anonymkode: 0cd0a...c6a

Hahaha

. Skulle akkurat til å spørre om det samme 😆

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor tar du deg nær av det som skrives her?

Anonymkode: 1fc61...1e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor tar du deg nær av det som skrives her?

Anonymkode: 1fc61...1e5

Jeg tar meg ikke nær av det, blir bare oppgitt over hvor mange stusselige folk her inne.. men tror mange blir støtt av svar som er aggressive, latterliggjøring, osv. kjempetrist at voksne kvinner velger å slenge dritt til andre kvinner. 
forstår ikke at de klarer, ingen samvittighet? 

• Liker 1
Gjest BethD
Skrevet

Om du mener den tråden som er på siden her nå så var jo den bare rett og slett HYSTERISK morsom og viss du ikke ser hvorfor så 😂😂😂😂

Skrevet
BethD skrev (49 minutter siden):

Om du mener den tråden som er på siden her nå så var jo den bare rett og slett HYSTERISK morsom og viss du ikke ser hvorfor så 😂😂😂😂

Med hun som hadde rukket både oppussing, turer, shopping ++?
Er tråden sletta eller?

Gjest BethD
Skrevet (endret)
Helgeline skrev (3 minutter siden):

Med hun som hadde rukket både oppussing, turer, shopping ++?
Er tråden sletta eller?

Jepp! Vet ikke,tror ikke det? Har ikke sjekka.. 

edit: Neida den er der enda 😂

Endret av BethD
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg tar meg ikke nær av det, blir bare oppgitt over hvor mange stusselige folk her inne.. men tror mange blir støtt av svar som er aggressive, latterliggjøring, osv. kjempetrist at voksne kvinner velger å slenge dritt til andre kvinner. 
forstår ikke at de klarer, ingen samvittighet? 

Det handler ikke om samvittighet. Alt man skriver til andre reflekterer hvordan man selv har det. Det sier alt om den som ytrer seg, og egentlig lite om den der er rettet mot. Så enkel psykologi, men mange vet det ikke. Hater du noen, er det deg selv eller noe i deg selv du hater. 

Du slipper også misbilligelse mye hvis du vet å formidle på rett måte 🙂

Skrevet
BethD skrev (3 minutter siden):

Jepp! Vet ikke,tror ikke det? Har ikke sjekka.. 

edit: Neida den er der enda 😂

Fant den jeg og. 😅

Nei, får begynne på dagen. Må få opp farta hvis det skal bli noe oppussing, Hunderfossen og Dyrepark +++ i ferien…

• Liker 1
Gjest BethD
Skrevet
Helgeline skrev (4 minutter siden):

Fant den jeg og. 😅

Nei, får begynne på dagen. Må få opp farta hvis det skal bli noe oppussing, Hunderfossen og Dyrepark +++ i ferien…

Ja, same. 
Har ikke gjort noe spesielt vi så her er verdens verste mor også verdens lateste 😅

Men har tross alt ordnet rommet til størstemann da,men det kostet nesten ingenting så ikke vits å nevne det🤷🏼‍♀️

Skrevet

Dette handler nok ikke m mindreverdighetskomplekser... jeg synes selv det er underlig å opprette en tråd hvor en utesker om egen fortreffelighet, når jeg oppretter tråder er det fordi jeg har spørsmål om noe, det er noe jeg ønsker å diskutere eller lufte et tema jeg synes er vanskelig å lufte med nærmeste familie! Å lage en tråd hvor jeg skryter av meg selv ville nok ikke jeg gjort, men samtidig engasjerer det meg såpass lite at jeg ikke giddet å svare heller! Men, jeg skjønner de som spurte hva hensikten med tråden var!

• Liker 3
Gjest BethD
Skrevet
Pås skrev (Akkurat nå):

Dette handler nok ikke m mindreverdighetskomplekser... jeg synes selv det er underlig å opprette en tråd hvor en utesker om egen fortreffelighet, når jeg oppretter tråder er det fordi jeg har spørsmål om noe, det er noe jeg ønsker å diskutere eller lufte et tema jeg synes er vanskelig å lufte med nærmeste familie! Å lage en tråd hvor jeg skryter av meg selv ville nok ikke jeg gjort, men samtidig engasjerer det meg såpass lite at jeg ikke giddet å svare heller! Men, jeg skjønner de som spurte hva hensikten med tråden var!

For meg så blir det så hinsides all fornuft å opprette en tråd kun for å skryte over meg selv… altså hva? 

Det er så uforståelig at jeg har ikke ord 

Skrevet
BethD skrev (2 minutter siden):

Ja, same. 
Har ikke gjort noe spesielt vi så her er verdens verste mor også verdens lateste 😅

Men har tross alt ordnet rommet til størstemann da,men det kostet nesten ingenting så ikke vits å nevne det🤷🏼‍♀️

Lurer mest på hvordan vedkommende har rukket alt 😅

Men sånn er det, det virker som om døgnet har flere timer for enkelte…

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jess det er noe her en trygt bør overse..men er ikke så ille i alle tråder da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...