Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vet det er teit å bry seg. Men jeg fant tilfeldigvis instagrambilder av hun (jeg snoket ikke!)

Endret av KloggeHeidi
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trøst deg med at slike "fling" går fort over. 

Men ikke bry deg om han! Se mot deg selv. Hva kan du finne deg? Gå videre i livet du også. Ikke gro fast i hva han mener, tenker og gjør. Fuck han! Han er historie. Du vil ikke ha han mer. Da er det fritt fram for andre å velge det du ikke vil ha. Så finn deg noen du vil ha, og la han holde på med noe som virker å være dødfødt uansett!

Anonymkode: 614da...fec

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er et menneske. Du kommer over det etterhvert! Men hallo, hvorfor tar du dette som at du er stygg? No offence, men det der betyr jo at du og hun dama her kan få samme mann, og tydeligvis er like attraktive for enkelte menn. Om det er utseende, personlighet, utstråling eller hva det nå er som er den vinnende greia hos hver av dere, er det nå uansett veldig positivt for deg at eksen din tydeligvis har kunnet fått "hvem han vil" og at du faktisk var førstevalget 

Anonymkode: 3514e...221

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En 22 åe gammel modell lookalike fra litauen og han på 44? Welcome home sugar baby..

Jeg vet kjære deg, jeg vet.. men hans sirkusaktiviteter vitner ikke noe om ditt utseende eller deg som person. Hun er sikkert pen og snill men det tror jeg du og er. Jeg er 33 og jeg føler meg urgammal ved siden av feks en 18åring, er jo noen år i mellom, betyr ikke at du ikke er knakende flott.

Anonymkode: d04fc...7fb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
KloggeHeidi skrev (3 minutter siden):

Vet det er teit å bry seg. Men jeg fant tilfeldigvis instagrambilder av hun (jeg snoket ikke!)

Dama er jo nydelig og 22 år. Han er 44 og jeg er 41. 
Aldri følt meg så gammel og stygg som nå. Jeg vet jo jeg ikke er stygg. Men denne gjorde vondt. 
Hun er fra Litauen da og jeg har en mistanke om at han traff henne når hun var eller er luksus prostituert . Uansett så har de blitt forelsket . Bra for de. 
Jeg vil ikke ha han tilbake men dette var vondt .

Jeg kommer over det. Men måtte bare skrive det ned. Så teit jeg er! Hvorfor kan jeg ikke bare drite langt i hva han gjør?! 😢

Skjønner deg. Prøv å le litt av det. Han er 20 år eldre enn henne, og hvis hun er en prostituert i tillegg er det jo tragikomisk at han har gått inn i et forhold med henne. Flaut for han. Det kommer sikkert ikke til å vare. 

Anonymkode: aa725...42e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Fordi du er et menneske. Du kommer over det etterhvert! Men hallo, hvorfor tar du dette som at du er stygg? No offence, men det der betyr jo at du og hun dama her kan få samme mann, og tydeligvis er like attraktive for enkelte menn. Om det er utseende, personlighet, utstråling eller hva det nå er som er den vinnende greia hos hver av dere, er det nå uansett veldig positivt for deg at eksen din tydeligvis har kunnet fått "hvem han vil" og at du faktisk var førstevalget 

Anonymkode: 3514e...221

Førstevalget og førstevalget fru blom. Man blir er eks av en grunn…

Anonymkode: 7dd66...d31

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.7.2021 den 20.41):

En 22 åe gammel modell lookalike fra litauen og han på 44? Welcome home sugar baby..

Jeg vet kjære deg, jeg vet.. men hans sirkusaktiviteter vitner ikke noe om ditt utseende eller deg som person. Hun er sikkert pen og snill men det tror jeg du og er. Jeg er 33 og jeg føler meg urgammal ved siden av feks en 18åring, er jo noen år i mellom, betyr ikke at du ikke er knakende flott.

Anonymkode: snille

Endret av KloggeHeidi
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, KloggeHeidi said:

Hun er fra Litauen da og jeg har en mistanke om at han traff henne når hun var eller er luksus prostituert . 😢

Har du noen grunn til å mistenke det? 

Anonymkode: 0172c...87e

• Liker 4
Skrevet

Du kan ikke stole på bilder fra IG, veit du. Særlig ikke når folk ser sånn modellpene ut.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pappaen til samboeren min fant seg en luksusprostituert fra Litauen. De er enda sammen nå 15 år seinere.... vi hadde ikke kontakt med de i alle disse årene men har smått fått litt kontakt de siste til årene...

Anonymkode: 9d7ea...b31

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du noen grunn til å mistenke det? 

Anonymkode: 0172c...87e

Jeg vet han kjøpte prostituerte så det er vel en grunn. Instaen hennes viste flere turer i året til Amsterdam og på luksusferier forskjellige steder i verden. Bare hun på bildene. Lettkledd og undertøysbilder..  Itilegg dyr utdannelse hun har tatt samtidig som hun har holdt på med han. Jeg KAN ta feil. Men…Jeg er ikke født i går heller;)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Pappaen til samboeren min fant seg en luksusprostituert fra Litauen. De er enda sammen nå 15 år seinere.... vi hadde ikke kontakt med de i alle disse årene men har smått fått litt kontakt de siste til årene...

Anonymkode: 9d7ea...b31

Joda, jeg tror absolutt at kjærlighet kan oppstå under slike forhold. Er ikke så rart heller når de ligger sammen. Og noen tenner på å ha en de kan beskytte/hjelpe så for all del. Som sagt- fint for de! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
KloggeHeidi skrev (2 timer siden):

Jeg vet han kjøpte prostituerte så det er vel en grunn. Instaen hennes viste flere turer i året til Amsterdam og på luksusferier forskjellige steder i verden. Bare hun på bildene. Lettkledd og undertøysbilder..  Itilegg dyr utdannelse hun har tatt samtidig som hun har holdt på med han. Jeg KAN ta feil. Men…Jeg er ikke født i går heller;)

Du må seriøst komme deg vekk fra instagram og heller fokusere på ditt eget liv. Sosiale medier ødelegger så forbanna mye for folk.

Anonymkode: e6e4a...e8b

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du må seriøst komme deg vekk fra instagram og heller fokusere på ditt eget liv. Sosiale medier ødelegger så forbanna mye for folk.

Anonymkode: e6e4a...e8b

Det gjør jeg stort sett. Har mitt eget liv og har gått videre for lenge siden. Betyr ikke at man er helt følelsesløs for det! Og ja sosiale medier både ødlegger OG er bra. Fikk jo litt trøst her da ;) 

Skrevet

For det første reagerer jeg på hvordan du omtaler henne. Hun er ung, vakker og fra utlandet, så da MÅ hun være luksusprostituert? Måten du omtaler henne på vitner til sterk misunnelse fra din side og veldig lav selvtillit. For å ikke snakke om at du poengterer at hun er utenlandsk. Du maler et lite flatterende bilde av henne og eksen for å føle deg bedre. 

KloggeHeidi skrev (9 minutter siden):

Det gjør jeg stort sett. Har mitt eget liv og har gått videre for lenge siden. Betyr ikke at man er helt følelsesløs for det! Og ja sosiale medier både ødlegger OG er bra. Fikk jo litt trøst her da ;) 

Nei, du har ikke gått videre. Han har gått videre, men ikke du. Dette her viser at du ikke har gjort det:

KloggeHeidi skrev (10 timer siden):

Vet det er teit å bry seg.      Men denne gjorde vondt. 

Jeg vil ikke ha han tilbake men dette var vondt .

Jeg kommer over det. Men måtte bare skrive det ned. Så teit jeg er! Hvorfor kan jeg ikke bare drite langt i hva han gjør?! 😢

Hadde du gått videre, ville du ikke skrevet alt dette her. Det er åpenbart at du vil ha ham tilbake, at du fortsatt har følelser for ham, at du føler du konkurrerer mot en dame som er både yngre og vakrere og at det er et slag du har tapt og ikke kan vinne. 

Hvis du virkelig vil gå videre med ditt liv, må handlingene samsvare med ordene dine. Slutt å følge ham på sosiale medier, slutt å bry deg hva han gjør med sitt liv, slutt å bry deg om hvem han er sammen med og se fremover.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Drizzt skrev (På 27.7.2021 den 7.24):

For det første reagerer jeg på hvordan du omtaler henne. Hun er ung, vakker og fra utlandet, så da MÅ hun være luksusprostituert? Måten du omtaler henne på vitner til sterk misunnelse fra din side og veldig lav selvtillit. For å ikke snakke om at du poengterer at hun er utenlandsk. Du maler et lite flatterende bilde av henne og eksen for å føle deg bedre. 

Nei, du har ikke gått videre. Han har gått videre, men ikke du. Dette her viser at du ikke har gjort det:

Hadde du gått videre, ville du ikke skrevet alt dette her. Det er åpenbart at du vil ha ham tilbake, at du fortsatt har følelser for ham, at du føler du konkurrerer mot en dame som er både yngre og vakrere og at det er et slag du har tapt og ikke kan vinne. 

Hvis du virkelig vil gå videre med ditt liv, må handlingene samsvare med ordene dine. Slutt å følge ham på sosiale medier, slutt å bry deg hva han gjør med sitt liv, slutt å bry deg om hvem han er sammen med og 

Endret av KloggeHeidi
  • Liker 7
Skrevet
KloggeHeidi skrev (15 minutter siden):

Wow! Her var det mye fordømmelse. Nei! Jeg ville aldri tatt han tilbake. Det var faktisk meg som gikk. Jeg følger han ikke. Slettet han for lenge siden. Jeg kom over profilen hennes helt tilfeldig. Du må roe ned. Folk kan ha følelser selv om de har gått videre. Dette må flere forstå. Alt er ikke svart hvitt og du kjenner meg veldig dårlig . 
Jeg føler heller ikke jeg har tapt ett slag som du sier. For : Wow ! For en tap. En voksen mann som kjøper horer og driver med festing omtrent daglig og narkotika . Han lå med både meg, henne og flere andre på ett tidspunkt. Jeg har for faen ikke tapt ett slag!  Jeg har vunnet!!  Så bare ro deg ned! 😄

Det er ikke jeg som er i denne situasjonen, så det er ikke jeg som må roe ned. Men jeg forstår at det var ubehagelig for deg å lese hvordan du fremstår. Jeg ser ikke hvordan du har vunnet når du rives i stykker av sjalusi og svartmaler den andre kvinnen i et forsøk på å gjøre egen smerte mindre. Det er ikke unikt og du gjør som mange andre kvinner i din situasjon, men jeg påpeker den selvdestruktive oppførselen. Du har ikke gått videre så lenge du har så intense følelser når du nå vet at han har erstattet deg med denne konkrete dama. Du kan velge å være stygg mot meg, men jeg bryr meg ikke. Det hjelper ikke deg. Din eneste vei ut er å slutte å bry deg og se en annen vei. Da får du en sjanse å gå videre. En pluss i boka er å ikke snakke stygt om hvem han har valgt å være med. 

Skrevet (endret)

internett troll du

Endret av KloggeHeidi
Anyomitet
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En norsk mann på 40+ som blir sammen med en halvparten så gammel dame fra Litauen? Jævlig flaut er hva det er. For mannen. Alle de møter skjønner at hun er kjøpt og betalt og at han ikke er førstevalget for henne.

Anonymkode: 96e26...89f

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 8.22):

En norsk mann på 40+ som blir sammen med en halvparten så gammel dame fra Litauen? Jævlig flaut er hva det er. For mannen. Alle de møter skjønner at hun er kjøpt og betalt og at han ikke er førstevalget for henne.

Anonymkode: 

Endret av KloggeHeidi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...