Gå til innhold

Hvordan finne en seriøst mann for et useriøst forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forholdsvis nysingel kvinne på rundt 40 med et barn jeg har 60% av tiden. Jeg har alltid trivdes best som singel, men prøvde ut hele familiegreia med eksmannen min. Vi er gode venner, men jeg tror ikke jeg passer til et standard seriøst forhold. Jeg ønsker nok å finne noen jeg kan ha sex med (jeg har et høyt behov), men også gå på kino med og dra på ferie med, men ikke ha hverdagen med. Jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere dette i en tekst på en nettdatingside eller hvordan forklare ting. Tenker at om jeg skriver jeg ikke ser etter noe seriøst så gir det også feil signaler... Ønsker ikke en type med bilder i bar overkropp som ytrer seg i enstavelses ord og smilies. Jeg liker nok best "forholdsmenn". Liker dem smarte, snille, omsorgsfulle gjerne rolige. Gjerne menn som liker film og dataspill og å bare henge sammen. Alder eller utseende er for det meste ikke viktig. Før min eks (og med ham også) så var det vanskelig å finne menn som bare ville ha noe useriøst (som jeg fremdeles var tiltrukket av). Jeg har prøvd en sånn type klassisk useriøs fyr med masse muskler som hang med gutta hele tida, men han syntes jeg bare var så klein at jeg ikke greide å være seksuelt tiltrukket av ham heller. Unntatt ham så vil alle etter litt tid at forholdet skal utvikle seg.

Anonymkode: efe21...34b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

fwb type ting det... det skulle ikke bli vanskelig å finne. Eller særbo men kjærester er jo mange som er det. Det er nok også noe jeg kunne ha tenkt meg kjæreste med særbo. 

Anonymkode: 3f621...9cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

fwb type ting det... det skulle ikke bli vanskelig å finne. Eller særbo men kjærester er jo mange som er det. Det er nok også noe jeg kunne ha tenkt meg kjæreste med særbo. 

Anonymkode: 3f621...9cd

Ja, et sted mellom fwb og særbo kanskje. Gjerne litt mer romanse enn fwb, og litt mindre ansar enn seriøse kjærester som har særbo. Kan jeg skrive at det noe sånt jeg søker i en profil, tror dere? 

AnonymBruker
Skrevet

Du beskriver 67% av ufrivillige single menn. 
finn en dude og fortell han ståa, mange menn litt yngre en deg hadde lett blitt en fwb.

hadde jeg møtt en 5 år ish eldre dame som ville det du sa hadde det hvert jackpot. Men en dag ville jeg forsvunnet inn i et forhold når du hadde slipt meg litt riktig for andre. 
du burde seriøst ikke ha problem med å finne det men det er ikke sikkert de sjekker deg.

Anonymkode: bf7b1...bf2

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

finn en dude og fortell han ståa, mange menn litt yngre en deg hadde lett blitt en fwb.

hadde jeg møtt en 5 år ish eldre dame som ville det du sa hadde det hvert jackpot. Men en dag ville jeg forsvunnet inn i et forhold når du hadde slipt meg litt riktig for andre. 
du burde seriøst ikke ha problem med å finne det men det er ikke sikkert de sjekker deg.

Jeg hadde problemer med å finne slike menn før. Men kanskje lettere når jeg har kommet litt opp i åra? Jeg har vært ærlig med de jeg har hatt seksuelle forhold til eller fwb, men de har likevel gjerne ønsket noe mer etterhvert og sagt det rett ut eller oppført seg som de ønsket noe mer. Da har det som regel vært vanskelig for meg å fortsette, for det føles så feil. Kanskje jeg prøver å oppfylle litt hva de ser etter, men så er jo ikke det helt hva jeg vil.

Den siste eksen min var så fin for meg som han kunne blitt, og likevel funket det ikke. Jeg vil ha alenetid og frihet til en sånn grad at jeg ikke greier å ha noe seriøst forhold.

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er absolutt ikke lett, har prøvd mange ganger og de er så klar for det i starten, men så ender det med bitre følelser om hvorfor det bare er sex. Så spørsmålene om jeg treffer andre med en sur undertone og så har man det gåandes. Første jeg tenkte når ts spurte er at det et en utopi. Isåfall må hun finne seg en som ikke er en forholdstype som hun ønsker, helst redd for intimitet for de blir ikke lett forelsket. Men så spørs det hvor hyggelig det er å ligge med en som er redd for det, da.

Anonymkode: 2d0e3...e9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er forholdsvis nysingel kvinne på rundt 40 med et barn jeg har 60% av tiden. Jeg har alltid trivdes best som singel, men prøvde ut hele familiegreia med eksmannen min. Vi er gode venner, men jeg tror ikke jeg passer til et standard seriøst forhold. Jeg ønsker nok å finne noen jeg kan ha sex med (jeg har et høyt behov), men også gå på kino med og dra på ferie med, men ikke ha hverdagen med. Jeg vet ikke hvordan jeg skal formulere dette i en tekst på en nettdatingside eller hvordan forklare ting. Tenker at om jeg skriver jeg ikke ser etter noe seriøst så gir det også feil signaler... Ønsker ikke en type med bilder i bar overkropp som ytrer seg i enstavelses ord og smilies. Jeg liker nok best "forholdsmenn". Liker dem smarte, snille, omsorgsfulle gjerne rolige. Gjerne menn som liker film og dataspill og å bare henge sammen. Alder eller utseende er for det meste ikke viktig. Før min eks (og med ham også) så var det vanskelig å finne menn som bare ville ha noe useriøst (som jeg fremdeles var tiltrukket av). Jeg har prøvd en sånn type klassisk useriøs fyr med masse muskler som hang med gutta hele tida, men han syntes jeg bare var så klein at jeg ikke greide å være seksuelt tiltrukket av ham heller. Unntatt ham så vil alle etter litt tid at forholdet skal utvikle seg.

Hvis du er i Trondheim tror jeg min eks hadde elsket å møte noen som deg😛

Anonymkode: 11d16...230

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja, et sted mellom fwb og særbo kanskje. Gjerne litt mer romanse enn fwb, og litt mindre ansar enn seriøse kjærester som har særbo. Kan jeg skrive at det noe sånt jeg søker i en profil, tror dere? 

For meg hadde det vært helt perfekt. Det er bare et MEN her, du måtte ha akseptert at jeg hadde seksuell frihet i de periodene vi var fra hverandre..

Anonymkode: 6a3d1...2b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...