Gå til innhold

Mia Gundersen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sveipet såvidt innom TV'en mens Beat for Beat sto på fredag. Syntes Mia Gundersen så litt pussig ut - hun må da ha vært en tur eller to hos kirurgen?

Eller var det bare noe jeg innbilte meg i farta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det samme jeg også. Det såg ut som om hun hadde sprøytet leppene med et eller annet, og det var noe med resten av ansiktet som bare ikke stemte helt. Virket ikke helt naturlig nei.

Skrevet

jeg og synest det var noe rart med henne,,

da spesielt munnen hennes...

sambo mente hu hadde slanka seg litt da,,

men jeg vil si det er mer enn som så som er skjedd.. :roll:

Skrevet

Puppene var i alle fall IKKE slanka...

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å blåse opp leppene helt ut av proporsjon.

Skrevet (endret)

Jeg så ikke det programmet...men vet enkelte putter silikon i leppene.

Endret av sixx
Skrevet

Til å være over 40 synes jeg også hun virka veldig rynkefri og leppene var litt unaturlige, ja. Men hun tar seg jo godt ut, da!

Skrevet (endret)
Til å være over 40 synes jeg også hun virka veldig rynkefri og leppene var litt unaturlige, ja. Men hun tar seg jo godt ut, da!

Håret var veldg fint! Men jeg er ikke så glad i fake-look.

Endret av LoisLane
Skrevet

Tror nok bare det var leppene som var gjort noe med - ansiktet hennes så ut som alltid etter mine begreper - kroppen også ;)

Skrevet

Jeg tenkte også på det......................

Og hun som alltid har vært så vakker.

Skrevet

Enig med Hannen - selvom munnen hennes var finere før ... jeg har ikke sansen for "oppblåsing" av lepper. Det får kvinner til å se barnslige/kunstige ut - og er etter mine begreper mindre pent.

Håper hun ser det før og ikke gjentar inngrepet ;) - for Mia er en nydelig kvinne fra naturens side :)

Skrevet

La ikke merke til deg jeg... synes egentlig Mia har et litt "snålt" ansikt, uten at jeg mener noe negativt med det. Mener dere at leppene hennes har forandret seg altså? Jaja... det ville vel i såfall være det eneste med den skikkelsen som kunne endres på, for hun er jo helt fantastisk kvinnelig den jenta. *nesten ikke misunnelig på kroppen hennes eller noe jg....*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...