AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 I et år nå har jeg gått pg sett på en ansatt i matbutikken, jeg er blitt virkelig betatt av han. Jeg vet jo ikke om han er singel eller liker meg. Han hilser veldig på meg i butikken da, men da kan jo være ren høflighet. Uansett jeg tenker litt at hva har jeg å tape, kan jeg rett og slett si en dag vi begge er i butikken at jeg har lyst til å be han på en kaffe? Aner ikke hvordan jeg skal starte samtalen da, men det finner jeg vel ut. Tar gjerne imot råd til hvordan jeg kan starte samtalen også 🙈🙊☺️ Anonymkode: 9c4b8...7b0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 Som regel er det ikke anbefalt... Kasseansatte skal være hyggelige og vennlige, det betyr sjeldent at de er interessert. Anonymkode: 231df...c1d 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Det skader jo ikke å spør, det verste er at du får ett nei.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som regel er det ikke anbefalt... Kasseansatte skal være hyggelige og vennlige, det betyr sjeldent at de er interessert. Anonymkode: 231df...c1d Det skjønner jeg, men sier han nei så skal ikke jeg gjøre ting kleint. Godtar hvis han ikke er interessert, men jeg har jo sett at han av og til har sett på meg fra en hylle her og der, så jeg tenker kanskje at han synes at jeg er litt søt? Uansett så tenker jeg at jeg kan tape mer på å bare la det ligge 🙊 Anonymkode: 9c4b8...7b0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 Jobber i butikk. Synes det bare hadde vært koselig å bli spurt hvis jenta er på samme alder. Anonymkode: ee9d5...2b6 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 Den som intet våger intet vinner Men, du får være forberedt på å få avslag og hvordan du skal håndtere det. Vil det bli kleint å fortsette å handle i denne butikken? Et tips jeg ville prøvd ut først er å prate litt casual med vedkommende før du ber han ut, og ikke bare være på hilsing! Da kan det være enda lettere å se om vedkommende kan være interessert. Anonymkode: 65f83...150 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #7 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jobber i butikk. Synes det bare hadde vært koselig å bli spurt hvis jenta er på samme alder. Anonymkode: ee9d5...2b6 Vi er på samme alder ja ☺️ Anonymkode: 9c4b8...7b0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #8 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den som intet våger intet vinner Men, du får være forberedt på å få avslag og hvordan du skal håndtere det. Vil det bli kleint å fortsette å handle i denne butikken? Et tips jeg ville prøvd ut først er å prate litt casual med vedkommende før du ber han ut, og ikke bare være på hilsing! Da kan det være enda lettere å se om vedkommende kan være interessert. Anonymkode: 65f83...150 Takk for tips, da skal jeg prøve å prate litt casual først, så ser jeg ann fra det ☺️ Det er en annen butikk rett over gata, blir det i værstefall kleint så får jeg handle der. For min del så tåler jeg et nei da ☺️ Anonymkode: 9c4b8...7b0
Misanthropis Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 Det er uansett alltid hyggelig å få høflige henvendelser, komplimenter. så er du modig nok så kjør på. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #11 Skrevet 26. juli 2021 Nei, dette er ikke greit i det hele tatt. Når man jobber i butikk så er det en del av jobben å være hyggelig. Så det kan fort bli kleint og ubehagelig om han ikke er interessert. Finn heller ut hva han heter f.eks og send en melding på Facebook eller snap Anonymkode: ae682...f80 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #12 Skrevet 26. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, dette er ikke greit i det hele tatt. Når man jobber i butikk så er det en del av jobben å være hyggelig. Så det kan fort bli kleint og ubehagelig om han ikke er interessert. Finn heller ut hva han heter f.eks og send en melding på Facebook eller snap Anonymkode: ae682...f80 Mulig det er jeg som er gammeldags eller noe, men altså: Å snakke med noen ansikt til ansikt blir kleint, men å sende meldinger til vedkommende - uten å ha spurt om de er på FB o.l. - er OK? Jeg skulle tro det siste er kleinere, jeg hadde ikke likt det i hvert fall. Anonymkode: b409d...752 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #13 Skrevet 26. juli 2021 Håper nesten på at det er meg du skal spørre :) Jobber til 18 i morgen btw. Anonymkode: ee9d5...2b6 4
Archer Skrevet 26. juli 2021 #14 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, dette er ikke greit i det hele tatt. Når man jobber i butikk så er det en del av jobben å være hyggelig. Så det kan fort bli kleint og ubehagelig om han ikke er interessert. Finn heller ut hva han heter f.eks og send en melding på Facebook eller snap Anonymkode: ae682...f80 Men det er jo enda mer creepy..👀 litt stalker-tendenser, synes jeg da. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #15 Skrevet 26. juli 2021 Selvsagt kan du det, bare kjør på. Anonymkode: c2388...8f4
Gjest someone_here Skrevet 27. juli 2021 #16 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): I et år nå har jeg gått pg sett på en ansatt i matbutikken, jeg er blitt virkelig betatt av han. Jeg vet jo ikke om han er singel eller liker meg. Han hilser veldig på meg i butikken da, men da kan jo være ren høflighet. Uansett jeg tenker litt at hva har jeg å tape, kan jeg rett og slett si en dag vi begge er i butikken at jeg har lyst til å be han på en kaffe? Aner ikke hvordan jeg skal starte samtalen da, men det finner jeg vel ut. Tar gjerne imot råd til hvordan jeg kan starte samtalen også 🙈🙊☺️ Anonymkode: 9c4b8...7b0 Jaa, gjør det! Alle like jo oppmerksomheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå