Gjest LoisLane Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Ser reklame for det nye bladet Red i avisa i dag. Noen som har lest det? Må bare innrømme at jeg er skeptisk ved første øyekast - er smålei opphypa Vendela så det holder. Men jeg er villig til å gi bladet en sjanse, asså!
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 eg kjøpte red. bladet va heilt ok, ikkje meir eller mindre.. men, som eg har skrive i en anna tråd her på k.g., så kjem eg ikkje til å kjøpe bladet, dei har pelsreklamer i bladet, og eg e veeeeldig imot pels!!
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Er det noen blader som IKKE har pelsreklame nå da...? Nå er det jo mer moderne enn noen sinne....
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Det kommer jo nye dameblader i ett kjør nå. Kan ikke tenke meg at det er marked for alle de nye damebladene som nå kommer
Shoegal Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Jeg synes bladet var ok. Siden jeg kjøper relativt fast mange blader allerede, vet jeg ikke om lommeboka tåler dette også. Men i forhold til mange sammenliknbare blader har Red mye lesestoff, samt at journalistene/skribentene/"ekspertene" er flinke og har god erfaring fra andre blader/frilans.
*M* Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Styrte unna pga "hjemme hos" reportasjen om Vendela.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Hvorfor det'a? Er det noe galt med Vendela?
*M* Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Er ikke så glad i "hjemme hos" reportasjer. Synes det finnes andre ting å skrive om enn hvordan kjendiser har det hjemme.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 Jeg er en potensiell kikker jeg, så jeg liker å se hvordan folk har det hjemme, - enten de er kjendiser eller ikke. Når jeg går tur ute om kvelden går jeg alltid og kikker inn i de rommene jeg kan se når jeg går forbi. Ikke for å se på folket som bor, eller hvem de er - husene måtte gjerne være eierløse for alt jeg bryr meg, men for å se hvordan de har det, om det ser koselig ut... men uansett - denne hjemme-hos reportasjen var vel ikke alt de hadde i den utgaven, tror du vel?
*M* Skrevet 18. september 2005 #10 Skrevet 18. september 2005 Nei, men det var det første jeg la merke til.
Shoegal Skrevet 18. september 2005 #11 Skrevet 18. september 2005 Er ikke så glad i "hjemme hos" reportasjer. Synes det finnes andre ting å skrive om enn hvordan kjendiser har det hjemme. ← De var hjemme hos dem, men det var vel ikke akkurat noen interiørreportasje
Lillesøster Skrevet 18. september 2005 #12 Skrevet 18. september 2005 Jeg mister respekten for slike blader og dem som sitter i redaksjonen. Det eneste de bryr seg om er å selge annonseplass slik at de tjener penger. At flere hundre mink blir drept for å kunne produserer disse bildene betyr vel ingen ting...pytt. ...
lillesky Skrevet 18. september 2005 #13 Skrevet 18. september 2005 Jeg kommer nok til å kjøpe det, for å prøve det. Hva slags aldergruppe henvender de seg til? KK-alder? At det er reklame for pels i, spiller egentlig ingen rolle for meg. Når jeg går tur ute om kvelden går jeg alltid og kikker inn i de rommene jeg kan se når jeg går forbi. Ikke for å se på folket som bor, eller hvem de er - husene måtte gjerne være eierløse for alt jeg bryr meg, men for å se hvordan de har det, om det ser koselig ut... ← Samme her! Synes det er artig og kikke inn i koselige hus! Nei, men det var det første jeg la merke til. ← Ja, jeg er enig i det. Synes det ble litt for "PANG! VENDELA!". Jeg synes hun virker som en klok dame (og pen er hun jo også), men jeg er så lei av den hårfarge-reklamen med henne.
Gjest Catwoman Skrevet 19. september 2005 #14 Skrevet 19. september 2005 Har de tikke kommet et til nytt blad og? Camille eller noe sånt? Hørte nemlig han Birger fra homsepaturljen snakket om damemagasiner på radioen i går.
Gjest Hel Skrevet 19. september 2005 #15 Skrevet 19. september 2005 Synes det ble litt for "PANG! VENDELA!". Jeg synes hun virker som en klok dame (og pen er hun jo også), men jeg er så lei av den hårfarge-reklamen med henne. ← Jeg få nye briller tror jeg for jeg leste 'Mandela' i hele tråden og kunne ikke skjønne hva du mente med 'hun'.
Gjest LoisLane Skrevet 19. september 2005 #16 Skrevet 19. september 2005 Synes det ble litt for "PANG! VENDELA!". Jeg synes hun virker som en klok dame ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå