Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser reklame for det nye bladet Red i avisa i dag. Noen som har lest det?

Må bare innrømme at jeg er skeptisk ved første øyekast - er smålei opphypa Vendela så det holder. Men jeg er villig til å gi bladet en sjanse, asså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg kjøpte red. bladet va heilt ok, ikkje meir eller mindre.. men, som eg har skrive i en anna tråd her på k.g., så kjem eg ikkje til å kjøpe bladet, dei har pelsreklamer i bladet, og eg e veeeeldig imot pels!!

Skrevet

Er det noen blader som IKKE har pelsreklame nå da...? Nå er det jo mer moderne enn noen sinne....

Skrevet

Det kommer jo nye dameblader i ett kjør nå. Kan ikke tenke meg at det er marked for alle de nye damebladene som nå kommer :forvirret:

Skrevet

Jeg synes bladet var ok. Siden jeg kjøper relativt fast mange blader allerede, vet jeg ikke om lommeboka tåler dette også. Men i forhold til mange sammenliknbare blader har Red mye lesestoff, samt at journalistene/skribentene/"ekspertene" er flinke og har god erfaring fra andre blader/frilans.

Skrevet

Er ikke så glad i "hjemme hos" reportasjer. Synes det finnes andre ting å skrive om enn hvordan kjendiser har det hjemme.

Skrevet

Jeg er en potensiell kikker jeg, så jeg liker å se hvordan folk har det hjemme, - enten de er kjendiser eller ikke.

Når jeg går tur ute om kvelden går jeg alltid og kikker inn i de rommene jeg kan se når jeg går forbi. Ikke for å se på folket som bor, eller hvem de er - husene måtte gjerne være eierløse for alt jeg bryr meg, men for å se hvordan de har det, om det ser koselig ut...

men uansett - denne hjemme-hos reportasjen var vel ikke alt de hadde i den utgaven, tror du vel? ;)

Skrevet
Er ikke så glad i "hjemme hos" reportasjer. Synes det finnes andre ting å skrive om enn hvordan kjendiser har det hjemme.

De var hjemme hos dem, men det var vel ikke akkurat noen interiørreportasje ;)

Skrevet

Jeg mister respekten for slike blader og dem som sitter i redaksjonen. Det eneste de bryr seg om er å selge annonseplass slik at de tjener penger. At flere hundre mink blir drept for å kunne produserer disse bildene betyr vel ingen ting...pytt.

...

Skrevet

Jeg kommer nok til å kjøpe det, for å prøve det.

Hva slags aldergruppe henvender de seg til? KK-alder?

At det er reklame for pels i, spiller egentlig ingen rolle for meg.

Når jeg går tur ute om kvelden går jeg alltid og kikker inn i de rommene jeg kan se når jeg går forbi. Ikke for å se på folket som bor, eller hvem de er - husene måtte gjerne være eierløse for alt jeg bryr meg, men for å se hvordan de har det, om det ser koselig ut...

Samme her! Synes det er artig og kikke inn i koselige hus! ;)

Nei, men det var det første jeg la merke til.

Ja, jeg er enig i det. Synes det ble litt for "PANG! VENDELA!". Jeg synes hun virker som en klok dame (og pen er hun jo også), men jeg er så lei av den hårfarge-reklamen med henne. :roll:

Skrevet

Har de tikke kommet et til nytt blad og? Camille eller noe sånt?

Hørte nemlig han Birger fra homsepaturljen snakket om damemagasiner på radioen i går.

Skrevet
Synes det ble litt for "PANG! VENDELA!". Jeg synes hun virker som en klok dame (og pen er hun jo også), men jeg er så lei av den hårfarge-reklamen med henne. :roll:

:hoho:

Jeg få nye briller tror jeg for jeg leste 'Mandela' i hele tråden og kunne ikke skjønne hva du mente med 'hun'. :rodme:

Skrevet

Synes det ble litt for "PANG! VENDELA!". Jeg synes hun virker som en klok dame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...