AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Del Skrevet 26. juli 2021 Mensen skulle komme 22.07. Ingen tegn til den. Tok en test i dag tidlig og synes den så positiv mad svak strek. Hva ser dere? Er det bare meg som har stor håp og ser 2 strek overalt? 😅Litt dårlig lys men synes den er lyserosa og ikke grå slik som skyggestrek kan bli.. Skal teste igjen om noen dager. Anonymkode: c8cc3...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Del Skrevet 26. juli 2021 Je har ingen erfaring med disse testene, men synes også jeg kan skimte noe altså!🤞🏻Litt usikker på om streken kanskje er litt vel svak til at du er 4 dager over IKM? Hvor mange dpo er du? Anonymkode: 92a0a...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Del Skrevet 26. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Je har ingen erfaring med disse testene, men synes også jeg kan skimte noe altså!🤞🏻Litt usikker på om streken kanskje er litt vel svak til at du er 4 dager over IKM? Hvor mange dpo er du? Anonymkode: 92a0a...35 hadde eggløsning rundt 13.07 😊 kanskje litt for tidlig å teste 🙈 Anonymkode: c8cc3...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Del Skrevet 26. juli 2021 Jeg synes Normal sine tester var veldig svake. Tok en flere dager over ikm sist og følte streken aldri ble sterk. Men gravid var jeg 😅 synes jeg kan skimte noe, men ville tatt en annen type test Anonymkode: 65cc8...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Del Skrevet 26. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes Normal sine tester var veldig svake. Tok en flere dager over ikm sist og følte streken aldri ble sterk. Men gravid var jeg 😅 synes jeg kan skimte noe, men ville tatt en annen type test Anonymkode: 65cc8...958 Får håpe den er positiv. Skal kjøpe en annen test i morgen Anonymkode: c8cc3...cab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 26. juli 2021 #6 Del Skrevet 26. juli 2021 Skimter strek. Hvis denne er reel vil du få sterkt utslag om du prøver en annen dyrere test, slik som clearblue. På gøy testet jeg normal sin test samtidig som Babyplan sin på 19dpo(!). Visste da jeg var gravid pga flere positive av andre merker fra 11 dpo. På 19 dpo var Babyplan like sterk som teststreken, men du kunne såvidt se en svak strek 2 på normal sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #7 Del Skrevet 26. juli 2021 Niny skrev (9 minutter siden): Skimter strek. Hvis denne er reel vil du få sterkt utslag om du prøver en annen dyrere test, slik som clearblue. På gøy testet jeg normal sin test samtidig som Babyplan sin på 19dpo(!). Visste da jeg var gravid pga flere positive av andre merker fra 11 dpo. På 19 dpo var Babyplan like sterk som teststreken, men du kunne såvidt se en svak strek 2 på normal sin. Oi! Da trekker jeg tilbake det jeg skrev om at streken din virker for svak til å være over IKM, TS😅 Virker rett og slett bare som elendige tester. Ta en ny test i morgen tidlig fra et annet merke🤩🤞🏻 Anonymkode: 92a0a...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 26. juli 2021 #8 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Oi! Da trekker jeg tilbake det jeg skrev om at streken din virker for svak til å være over IKM, TS😅 Virker rett og slett bare som elendige tester. Ta en ny test i morgen tidlig fra et annet merke🤩🤞🏻 Anonymkode: 92a0a...35e Ja her ser du mine. Første ca når tiden er inne, og enda sterkere når tiden er overgått. Ikke akkurat sterkt utslag. Jeg har også IKM på 11dpo, og her som sagt 19 dpo. Krysser fingrene, TS! Clearblue pluss test er fin om du vil se på streker 🥰 Ellers er den digitale grei så du slipper å tolke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #9 Del Skrevet 28. juli 2021 On 7/26/2021 at 7:52 PM, AnonymBruker said: Oi! Da trekker jeg tilbake det jeg skrev om at streken din virker for svak til å være over IKM, TS😅 Virker rett og slett bare som elendige tester. Ta en ny test i morgen tidlig fra et annet merke🤩🤞🏻 Anonymkode: 92a0a...35e Dette er fra i dag 😍. Håper alt vil gå bra 🤞🤞🤞🤞 Anonymkode: c8cc3...cab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er fra i dag 😍. Håper alt vil gå bra 🤞🤞🤞🤞 Anonymkode: c8cc3...cab Den var det ingen tvil om at er positiv! Gratulerer så mye🥰 Anonymkode: f1ff9...42a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 29. juli 2021 #11 Del Skrevet 29. juli 2021 Gratulerer så masse! 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå