AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Jeg er gravid med baby nr.2, og er nå i uke 24/25. Kjenner noen vage smerter av kun få sekunders varighet på venstre side av magen. Kan det være kynnere? Kan ikke huske lignende fra forrige svangerskap. Gjør ikke særlig vondt da,men legger merke til det og lurer på hva det er. Anonymkode: 34062...f32
Niny Skrevet 26. juli 2021 #2 Skrevet 26. juli 2021 (endret) Når jeg har mine kynnere (er nå 26 uker) så kjenner jeg en slags øm murring i hele magen. Når jeg tar hånden ned for å kjenne eller presse så er hele magen like hard som å presse på kneet. Murringen kjennes fra helt nederst mot tissen og langt oppforbi navlen. Absolutt hele magen. Disse varer også fra 15-40 sekunder. Har flere ganger lik følelse når baby vrir seg og presser hodet ut av magen på en måte. Samme murrende følelse, men ikke like intens, og når jeg kjenner er magen myk på ene siden og kjenner en liten halvmåne inni hånden på andre siden som stikker ut av magen. Endret 26. juli 2021 av Niny
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Det høres ut som kynnere ja. Jeg er i uke 39 og har det mye slik på venstre side av magen, i tillegg til vanlige mensenmurringer i korsrygg og et større parti av nedre del av magen. Sjeldent samtidig da. Begynte først å få slike smerter rundt uke 36 jeg da, men de har blitt mer inntense nå. Anonymkode: 27d89...dfe
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er gravid med baby nr.2, og er nå i uke 24/25. Kjenner noen vage smerter av kun få sekunders varighet på venstre side av magen. Kan det være kynnere? Kan ikke huske lignende fra forrige svangerskap. Gjør ikke særlig vondt da,men legger merke til det og lurer på hva det er. Anonymkode: 34062...f32 Når får du det? Jeg har en del svake smerter når jeg anstrenger meg, men det er pga svak bekkenbunn Anonymkode: 16aa5...96a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er gravid med baby nr.2, og er nå i uke 24/25. Kjenner noen vage smerter av kun få sekunders varighet på venstre side av magen. Kan det være kynnere? Kan ikke huske lignende fra forrige svangerskap. Gjør ikke særlig vondt da,men legger merke til det og lurer på hva det er. Anonymkode: 34062...f32 Når får du det? Jeg har en del svake smerter når jeg anstrenger meg, men det er pga svak bekkenbunn Anonymkode: 16aa5...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå