AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Skrevet 26. juli 2021 Jeg er sammen med en som har brutt tilliten min ved å lyge, i tillegg prøve å få kontakt med en dame han jevnlig ser. Etter dette angrer han veldig og har ikke gjort noe slik igjen, men jeg er selvfølgelig mye mer mistenksom og skeptisk til alt han sier og gjør. Han blir sint om jeg viser tendenser til å ikke stole på han, og kaller meg stygge ting og drar. Etterpå sier han at det er pga han blir så sint for jeg ikke stoler på han, og at han aldri har gjort noe for at jeg ikke skal kunne stole på han. Da må jeg minne han på hva han faktisk har gjort, HVER gang. Nå føler jeg eneste mulighet er å bryte hans tillit for å gjøre at han forstår hvorfor jeg oppfører meg slik. Er det andre muligheter? Han fremstiller meg dårlig til kompiser i tillegg for at jeg ikke har tillit, når det er han selv som har gjort det slik. Han sier at han stoler 100% på meg Anonymkode: a6ac9...782
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 Selvsagt stoler han på deg, du tigger om hans oppmerksomhet uansett hvor dritt han oppfører seg mot deg... Anonymkode: b6784...cfa 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvsagt stoler han på deg, du tigger om hans oppmerksomhet uansett hvor dritt han oppfører seg mot deg... Anonymkode: b6784...cfa Nettopp, derfor burde jeg bryte tilliten hans Anonymkode: a6ac9...782
dronningvinter Skrevet 26. juli 2021 #5 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp, derfor burde jeg bryte tilliten hans Anonymkode: a6ac9...782 Nei, derfor bør du vudere å slå opp fordi det ikke er et sunt forhold- 9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Skrevet 26. juli 2021 tenk gjennom om det er en du ser for deg at du kan være sammen med resten av livet, er det en å satse på? Hvis du er villig til å tenke på at du må bryte tilliten så tenker jeg at det nok ikke varer. som jeg leser problemstillingen så tenker jeg problemet er at du ikke stoler nok på han og føler deg trygg på han. jeg lurer også på hans versjon. kan det være du som er for sjalu (kontakt med ei han jevnlig ser behøver ikke å være noe) og overtolker, så får han nok også går det utover deg I raserianfall? Anonymkode: 6961b...c12 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #7 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nettopp, derfor burde jeg bryte tilliten hans Anonymkode: a6ac9...782 Nei. Det er derfor du burde gå. Ingen vinner en krig. Anonymkode: 79322...888 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #8 Skrevet 26. juli 2021 Herregud... Du har jo allerede vist at du lar deg tråkke på, og det er jo det som er årsaken til at du har det som du har det. Da hjelper det ikke å gjøre enda flere dumme ting. Dette er ikke bare han sin feil som har brutt din tillit, men også din feil som har latt dette passere. Leste nettopp om en som var utro mot en som hadde vært utro mot henne, som en hevn. Ble det bedre? Nei, det ble mye verre. Selvfølgelig. To feil gir ikke rett. Anonymkode: 41c9d...f13 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #9 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nettopp, derfor burde jeg bryte tilliten hans Anonymkode: a6ac9...782 Men hvorfor vil du ha noe med ham å gjøre i det hele tatt? Anonymkode: b6784...cfa 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #10 Skrevet 26. juli 2021 Men da kan du jo aldri bruke dette imot ham igjen vet du.., Anonymkode: ebcda...336 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #11 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men da kan du jo aldri bruke dette imot ham igjen vet du.., Anonymkode: ebcda...336 Det kan jeg uansett ikke fordi det klikker for han. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): tenk gjennom om det er en du ser for deg at du kan være sammen med resten av livet, er det en å satse på? Hvis du er villig til å tenke på at du må bryte tilliten så tenker jeg at det nok ikke varer. som jeg leser problemstillingen så tenker jeg problemet er at du ikke stoler nok på han og føler deg trygg på han. jeg lurer også på hans versjon. kan det være du som er for sjalu (kontakt med ei han jevnlig ser behøver ikke å være noe) og overtolker, så får han nok også går det utover deg I raserianfall? Anonymkode: 6961b...c12 Nei, jeg overreagerer ikke. Denne kontakten inneholder bilder i undertøy eksempel, som han har svart på. Anonymkode: a6ac9...782
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #12 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan jeg uansett ikke fordi det klikker for han. Nei, jeg overreagerer ikke. Denne kontakten inneholder bilder i undertøy eksempel, som han har svart på. Anonymkode: a6ac9...782 nei, det er jo ikke innenfor. da må du spørre deg selv om du tror det er noe vits å jobbe for forholdet. det er jo heller ikke greit at han fremstiller deg dårlig for kompiser. han må jo selv ønske å endre seg og det skal mye til for å få en varig endring. du kan jo ikke stole på at han ikke gjør noe mer. jeg hadde gjort det slutt. ikke vits å bruke masse energi dersom han selv ikke ser problemet og selv slutter (påtvunget slutt er aldri varig). han virker ikke moden eller å ønske et seriøst forhold. selv om han stoler på deg så kan jo ikke du stole på han. Anonymkode: 6961b...c12
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #13 Skrevet 26. juli 2021 Du har en veldig umoden tankegang. 1. Bestem deg for å stole på han og legg det bak dere. Eller 2. Du klarer ikke å stole på han, avslutt forholdet. Det er aldri lurt å hevn som løsningstrategi, det er i beste fall barnslig, men ofte psykt. Ser du for deg å løse alle konflikter med hevn? Anonymkode: 94b76...489 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #14 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg er sammen med en som har brutt tilliten min ved å lyge, i tillegg prøve å få kontakt med en dame han jevnlig ser. Etter dette angrer han veldig og har ikke gjort noe slik igjen, men jeg er selvfølgelig mye mer mistenksom og skeptisk til alt han sier og gjør. Han blir sint om jeg viser tendenser til å ikke stole på han, og kaller meg stygge ting og drar. Etterpå sier han at det er pga han blir så sint for jeg ikke stoler på han, og at han aldri har gjort noe for at jeg ikke skal kunne stole på han. Da må jeg minne han på hva han faktisk har gjort, HVER gang. Nå føler jeg eneste mulighet er å bryte hans tillit for å gjøre at han forstår hvorfor jeg oppfører meg slik. Er det andre muligheter? Han fremstiller meg dårlig til kompiser i tillegg for at jeg ikke har tillit, når det er han selv som har gjort det slik. Han sier at han stoler 100% på meg Anonymkode: a6ac9...782 Du tror at å bryte hans tillit vil gjøre det så han forstår din side av saken? Du tror at å bedra han vil gjøre han mer villig og åpen til å lytte? Hvordan du kom frem til at det ville være en logisk løsning på problemet, vet jeg ikke. Kan bare anta at du har fått i deg noe som ødelegger evnen til å tenke fornuftig. Om verbal kommunikasjon ikke når noen vei, så slår du opp og går videre. Å skulle begynne med et øye for et øye vil bare lede til et øye for et øye for et øye for et øye for et øye..... Anonymkode: 37c63...f97 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #15 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er sammen med en som har brutt tilliten min ved å lyge, i tillegg prøve å få kontakt med en dame han jevnlig ser. Etter dette angrer han veldig og har ikke gjort noe slik igjen, men jeg er selvfølgelig mye mer mistenksom og skeptisk til alt han sier og gjør. Han blir sint om jeg viser tendenser til å ikke stole på han, og kaller meg stygge ting og drar. Etterpå sier han at det er pga han blir så sint for jeg ikke stoler på han, og at han aldri har gjort noe for at jeg ikke skal kunne stole på han. Da må jeg minne han på hva han faktisk har gjort, HVER gang. Nå føler jeg eneste mulighet er å bryte hans tillit for å gjøre at han forstår hvorfor jeg oppfører meg slik. Er det andre muligheter? Han fremstiller meg dårlig til kompiser i tillegg for at jeg ikke har tillit, når det er han selv som har gjort det slik. Han sier at han stoler 100% på meg Anonymkode: a6ac9...782 Bryt tilliten så han kan gå fra deg med god samvittighet. Du virker ustabil for å si det forsiktig når dette er den løsningen du ser for deg. Anonymkode: 558c3...d06
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #16 Skrevet 26. juli 2021 Nå vet jeg ikke hvor lenge dere har vært sammen, men kom deg vekk. Min samboer brøt tilliten min både med smått og stort tidligere i forholdet og jeg var så blindt forelsket at jeg tilga. Sure miner hver eneste gang jeg hadde tegn til å ikke stole på han. Nå er vi på år 8 sammen og jeg har nylig slått opp. Jeg føler jeg rett og slett har kastet bort 8 år av livet mitt på den fyren og det føles helt jævlig! Det er på en måte fint å ha gjort det slutt en gang for alle, men jeg burde jo gjort dette for lenge siden. Anonymkode: 8b236...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå