AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Del Skrevet 26. juli 2021 Må innrømme at jeg er litt usikker selv. Samtidig synes jeg motstanden mot GMO er litt Anti-vitenskap på venstresiden litt som folk på høyresiden som benekter menneskeskapte klimaendringer. Anonymkode: 2c77c...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #2 Del Skrevet 26. juli 2021 Kommer an på hva slags GMO det er snakk om og hvilken egenskap man har tilført. Vi har jo endret unaturlig på planter og dyr i årevis ved hjelp av strategisk utvelgelse og avl. GMO er ikke mer skummelt i seg selv. Og planter fra hvilket som helt hagesenter kan være mer skadelig for miljøet enn en GMO plante trenger å være. Men klart, man bør ha en god regulering av GMO på lik linje med alt annet. Når det er sagt, jeg spiser heller en godkjent GMO tomat enn en grandiosa. Ultraprosessert mat er mye skumlere for helsen enn det meste GMO planter. Anonymkode: bc3a3...04c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet 26. juli 2021 #3 Del Skrevet 26. juli 2021 Har null problem med gmo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Del Skrevet 26. juli 2021 Signerer. ...04c sa. Hilsen biolog Anonymkode: 76534...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 26. juli 2021 #5 Del Skrevet 26. juli 2021 Jeg har ikke lest eller hørt argumenter som gjør meg til motstander av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå