Gjest Gjesten Skrevet 5. oktober 2005 #41 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hei!! Koss blir det denne veka? Eg vil berre ikkje at denne tråden skal bli heilt vekke lissom Så sjølv om eg er litt opptatt, så hadde det vore fint om eg fekk vite om noko skulle skje, så kan eg heller legge sånt inn i planane for neste veke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulizza Skrevet 6. oktober 2005 #42 Del Skrevet 6. oktober 2005 Vel, jeg ramla litt av, virket ikke som om det var så mye interesse alikevel, liksom Men jeg er fortsatt interessert, hva med Bobadet på Rockefeller til uka, eller noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. oktober 2005 #43 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja!! Torsdag klokka?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulizza Skrevet 6. oktober 2005 #44 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ser ut som om det er tirsdag 11/10, kl. 18.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. oktober 2005 #45 Del Skrevet 6. oktober 2005 NEI!!! Mandag til onsdag er eg og studerer... Ja, ja, før eller seinare kjem det vel eit tidspunkt som passar meg og... Vekedagane mine er opptatt stort sett, det er helgene eg verkeleg slit masse med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 6. oktober 2005 #46 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva med er par pils eller lignende på en kafe på lørdag da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. oktober 2005 #47 Del Skrevet 6. oktober 2005 No på lørdag får eg besøk av familie, men det er jo greit å møtast på ein vekedag og sjå om dette var hyggeleg, og om det er nokon ein har lyst til å finne på noko med. Men altså, måndag til onsdag er ikkje eg tilgjengeleg som regel. Og så er eg ein av dei som har så noia for å vere aleine ei helg at eg planlegg sånt goood tid i forkant. Så eg vil gjerne ha beskjed seinast måndagen før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulizza Skrevet 6. oktober 2005 #48 Del Skrevet 6. oktober 2005 hehe, skal ikke være enkelt dette og du, lestat, menn er mer enn velkomne, men da må jeg vite at flere dukker opp, hvis bare du og jeg er der, så føles det som en date :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 6. oktober 2005 #49 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja, og slik snik-dating kan vi jo ikke ha noe av Neida, jeg er enig. Jo flere jo bedre, da blir det ikke så formelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mummi på jobb Skrevet 6. oktober 2005 #50 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ah, jeg vil også på kafè Men det blir nok litt langt å reise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 6. oktober 2005 #51 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Ja men så bli med da Mummi. Du har da vel sikkert noen kjenninger i Oslo (eller Trondheim for den del) som fortjener et lite besøk, og som har forståelse for at du stikker av noen timer... Endret 6. oktober 2005 av Lestat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 6. oktober 2005 #52 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hmmm, burde vel strengt tatt besøke noen av venninnene i Oslo snart ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 7. oktober 2005 #53 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 7. oktober 2005 #54 Del Skrevet 7. oktober 2005 æææh skjer det noe i Oslo i helgen, utenom Nile-konsert? O.o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #55 Del Skrevet 10. oktober 2005 Ah, endelig en tråd jeg kjenner meg igjen i. Jeg klarer å finne på ting, også med venner som har kjærester (jeg har veldig godt forhold til flere av kjærestene), men de er så jævlig "par-ete" alltid. Så trådstarter; veldig enig med deg (og alle dere andre). Utover det er jeg nok for feig/glad i anonymitet til å stille opp og møte dere, men kult hvis dere får det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lestat Skrevet 11. oktober 2005 #56 Del Skrevet 11. oktober 2005 Noen som har lyst til å prøve å få til noe til helga ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. oktober 2005 #57 Del Skrevet 12. oktober 2005 Noen som har lyst til å prøve å få til noe til helga ? ← Øl på lørdag, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 12. oktober 2005 #58 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kan bli med på noe lørdag, men da må byen være Trondheim. Noen forslag Lestat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
greikar Skrevet 15. oktober 2005 #59 Del Skrevet 15. oktober 2005 Dytter denne tråden opp jeg siden jeg sitter her og glor en lørdagskveld.. Ikke mye annet å finne på når en har småtroll som sover sin søte uskyldige søvn i rommet ved siden av . Noen andre som henger her i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 15. oktober 2005 #60 Del Skrevet 15. oktober 2005 meEp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå